Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Man nesuprantama, kaip techninės apžiūros metu galima drožti variklį 5500 apsukų/min ? pats važinėju su dyzeliniu variklium kurio apsukos važiuojant 130 km/h būna tik 2700 apsukų min. O čia paleidžia dvigubai. Aš gyvenime daugiau kaip 4000 apsukų /min tam varikliui nedaviau, bet techninės apžiūros metu idiota, atsisėdęs prie vairo, spaudžia 6000 sūkių. mano variklis galingas, bet tai nereiškia, kad galima šitiek spausti, tai nenormalu. Kada tai baigsis ? Ir kokiu tikslu tai daroma ?
kiekvienas variklis pagamintas ir numatyta kokie max.apsisukimai. jei 91m. vw isuksi 5000 tai jam bus sakes nes tik iki 3000 numatytas. manau jei pagal gamintojo rekomendacijas varikliai butu tikrinami tai viskas ok.
DUOK Į TEISMĄ
Na teko ir man pasinervinti, kai 1992m laidos vw pasatą tech. apziuru stoty uzsmauge :D. Bet vokietis tik uzkaito iki raudonumo ir prasidejo grabenos atgimimasm. Manau automobiliai luztantys tech. apziuru stoty tai mitas. O ir apskritai kam varyt auto jei jis tik stovi kieme. Ne blizgint ji reikia, o eksploatuot ir viskas bus ok ;)
keistas straipsnelis. rasytojas tikriausiai ne kart nebuvo teh apziuroje. mat dyz, variklio sukiai neturi virsyti 3000- 3500 aps. min. jei spaudi iki 5000 ty ir tanko varikli uzlenksi.
Tai geriau, kad tech. apziuros metu nusprogsta, nei trasoje...
Kiek zinau UK irgi ES priklauso ir naudojasi tomis paciomis direktyvomis. Tai va paklausykit, as jau sesta 'MOT'a (kasmetine tech apziura) varau savo Peugeot 407 dyzeliuka. Taigi, tuo metu, kai tikrina ismetima, meistriukas laiko aisku pedala iki galo, BET..... ribotuvas neleidzia apsukoms kilti daugiau kaip, jei neklystu 3,2 tukstanciu apsuku/min, bet tikrai to jiems visiskai pakanka, kad nustatyt CO2 ismetima ir jokiu reikalavimu kad butina daspausti iki ''raudono''(ar tai butu 4 ar 6tukstanciai) negirdejau-zodziu lietuvos tech apziura kazkuo ypatingesne jauciu??? Arba dar blogiau bus jei cia koks valstybinis klerkas blogai ta susikta ES direktyva bus suprates :))))))))) Na, kaip ten bebuve, uzjauciu normalius zmones, kuriu normaliai vaziuojantys automobiliai taip lauzomi nenormaliu direktyvu vykdytoju...
mane jie ir uzknisa su savo gazavimais iki 6000 apsuku,nors masina apynauja 2009 metu, bet vistiek gaila ziureti kai kaukina ta masina iki maksimumo,idiotiskas istatimas kaip visada,lietuviai nieko gero nesugalvoja o tik kopijuoja ir tai ne pagal prota,vidurkis lietuvos masinu pagal senuma apie 12 metu o masinas karkina iki paskutinio atodusio ner logikos,,,duokit uzdirbti visiems tada visi masinas naujesnes tures,tada ir tikrinkit iki maksimumo.
Neknyskit proto. Dyzeliui raudona riba prasideda nuo 4500 apsuku. Kai tikrinama Tuvlitoj rodyklė buna raudonoj zonoj. Ar daug čia komentuojančių leidžiat sau laikyti apsukas raudonoje zonoje ? Aš sau neleidžiu tuo daryti, ką daro Tuvlitos patikroje.
@Nesenai praėjes
to G. Honda accord 2007 cdti. Baltarusisko dyzelio nera maciusi. Mokesciu sumoku daugiau, nei tu gauni per metus.
nu tai ir taip aisku buvo kad taip bus, dyzeliai neskirti tokiem kankinimam kaip ten juos tikrina.
Dyzeliniai varikliai sprogsta per techninę apžiūrą