Praėjus daugiau nei metams po to, kai 2011 m. Ženevos automobilių parodoje „Lexus“ publikai pirmą kartą pademonstravo „LFA Nurburgring Edition“ praėjusią savaitę į Europą pagaliau atvažiavo ir pirmasis superautomobilis. Jis buvo pristatytas neįvardintam klientui Didžiojoje Britanijoje. Ribota serija išleistų „Nurburgring Edition“ modelių bus pagaminta vos 50 viso pasaulio rinkoms.
„Lexus LFA Nurburgring Edition“ (nuotr. newspress.co.uk)
Visi „Nurburgring Edition“ serijos automobiliai nudažyti ryškiai oranžine spalva, o viduje įrengtas kontrastingos juodos spalvos interjeras, tačiau modelis išsiskiria ne tuo. Kaip ir galima spręsti pagal modelio pavadinimą šis LFA turi visą komplektą papildomų elementų, kurie turėtų padidinti prispaudžiamąja jėgą važiuojant dideliu greičiu, taigi kartu ir gebėjimą greičiau įveikti posūkius.
„Lexus LFA Nurburgring Edition“ (nuotr. newspress.co.uk)
Aerodinaminės įrangos komplektą sudaro iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintas priekinis oro aptakas, fiksuotas galinis oro aptakas, stabilizatorių tipo šoninės įsiurbimo angos, vertikalus oro srautą nukreipiantis aptakas ir modifikuota, 10 mm žemyn nuleista pakaba. Taip pat ir šiam modeliui skirti daugelio stipinų lengvojo lydinio ratlankiai ir specialios puikų sukibimą užtikrinančios padangos.
„Lexus LFA Nurburgring Edition“ (nuotr. newspress.co.uk)
Savaime suprantama, buvo padidinta ir LFA 4,8 litro V10 tipo variklio galia, kuri konstruktoriams išgavus papildomus 10 AG dabar siekia 562 AG. „Lexus“ nebuvo patenkinta ir šešių laipsnių sekvencinės transmisijos darbu, taigi po buvo imtasi patobulinimų, po kurių pavarų perjungimas sutrumpėjo nuo 0,20 iki 0,15 sekundės. Gamintojo duomenimis, visi minėti pakeitimai įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/h laikui įtakos neturėjo, jis liko toks pat kaip ir serijinio modelio – 3,7 sekundės. Maksimalus greitis taip pat išliko nepakitęs ir siekia 325 km/h.