Šios kartos „Audi 80“ Lietuvoje pravardžiuojama „ubage“. Tiesa, tai dabar jau beveik kolekcinis automobilis, kurį mielai perka „oldschool“ žanro gerbėjai. Kai prie tokio automobilio prisiliečia nagingos rankos, rezultatai nustebinti gali ir visko mačiusius inžinierius.
Marius Hesleskaug – laisvai samdomas televizijos ir renginių operatorius, gyvenantis Oslo pašonėje, Norvegijoje. Vyruko aistra – automobiliai. Ir čia jis sužibėjo kaip vertas dėmesio inžinierius. Tačiau apie viską iš eilės.
Marius turėjo seną „Audi 80 Quattro“. Automobilis buvo idealios būklės, su „piktintu“ turbininiu varikliu ir standesne pakaba. Pats tas savaitgalio pasivažinėjimams lenktynių trasose. Tačiau Marių erzino valdymo subtilumo stoka važiuojant ekstremaliu režimu. Tad po ilgų svarstymų vyrukas nusprendė savo automobilį aprūpinti... visų vairuojamų ratų sistema.
Tai tikrai ne kažkokia beprotybė. Pasaulyje yra nemažai automobilių su visų vairuojamų ratų sistema. 1980-ųjų viduryje tokią schemą populiarino japonų automobilių gamintojai. Tiesa, tokių automobilių priežiūra ir remontas buvo gana sudėtingas, tad šiais laikais visų vairuojamų ratų sistemą galima pamatyti galima nebent brangiuose automobiliuose. Užmeskite akį į toliau pateiktą japonų filmuką ir suprasite, kaip veikia tokio tipo sistemos.
Būtent tokio tipo visų vairuojamų ratų sistemą savo senutėje „Audi“ nusprendė sumontuoti nagingas norvegas. Mariui pavyko įgyvendinti savo planą. Vyrukas tikina, kad dabar šiurkštokas automobilio charakteris neatpažįstamai pasikeitė. Tuo tikrai norisi tikėti pamačius vaizdelį, kuriame užfiksuotas Mariaus automobilio pasivažinėjimas lenktynių trasoje. Pasigrožėkite.