Vėl grįžta "bitlomanija". Bent jau taip rodo įrašų firmos "Apple" atliktas tyrimas, kurio rezultatus antradienį skelbia britų žiniasklaida. Anot jų, praėjus 30 metų nuo "The Beatles" iširimo, grupės dainos žavi ir jaunąją kartą.
"Taip yra dėl dainų.Nostalgijos negali būti, nes jauni žmonės neprisimena septintojo dešimtmečio", - laikraščiui "Independent" sakė "Apple" spaudos atstovas Džefas Beikeris (Geoff Baker).
Paskelbti rezultatai rodo, kad prieš 2000-ųjų lapkričio 1-ąją išleidžiant hitų albumą "The Beatles 1", 18,5 proc. jo pirkėjų buvo jaunesni nei 24 metų amžiaus. Nuo tada šis procentas šoktelėjo iki 32,7 proc. "Bitlų" gerbėjų, vyresnių nei 40 metų, dalis išlieka 40 proc.
Amžiaus grupėje nuo 25 iki 39 metų grupė iš Liverpulio yra "mažiau svarbi". Susidomėjimas "legendiniu ketvertuku", anot apklausos, gerokai sumažėjo augant šokių muzikos populiarumui devintojo dešimtmečio pabaigoje.
Tuo tarpu naujas "The Beatles" populiarumas, be kita ko, sietinas su gitaros muzikos renesansu, rašo "Independent". Lapkričio viduryje turėtų pasirodyti naujas albumo"Let It Be... Naked" leidimas.
dpa-ELTA