Lietuvos alaus rinkos lyderis "Švyturys-Utenos alus" ir vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų "Iki" paskelbė pasiekusios susitarimą dėl prekybos sąlygų.
Naujojoje sutartyje bus metams apibrėžtos prekybos sąlygos, kuriomis "Iki" tinkle bus parduodama UAB "Švyturys-Utenos alus" produkcija.
Kovo pradžioje alaus bendrovė prekybos tinklą buvo apkaltinusi neetišku elgesiu, kai nebaigus derybų dėl prekybos sąlygų, kurių metu nuolat buvo gąsdinama nutraukti produkcijos pirkimą, ir neinformavęs iš anksto "Iki" tinklas buvo sumažinęs "Švyturio-Utenos alaus" parduodamos produkcijos asortimentą.
"Po sunkių derybų abi kompanijos rado priimtiną sprendimą. Visi "Švyturio-Utenos alaus" produktai vėl grįžta į "Iki" lentynas", - patvirtino koncerno BBH viceprezidentas ir UAB "Švyturys-Utenos alus" generalinis direktorius Tomas Kučinskas.
Pasak jo, bendrovei strategiškai svarbus bendradarbiavimas su antruoju pagal dydį Lietuvos prekybos tinklu.
"Derybos vyko atkakliai ir net emocingai, tačiau pasiektas susitarimas užbraukia buvusius nesutarimus ir įtvirtina abiem pusėms naudingas sąlygas", - teigė T. Kučinskas.
Pasak bendrovės pranešimo, derybų įkarštyje "Iki" prekybos tinkle buvo sumažėjęs "Švyturio-Utenos alaus" gaminamų alaus rūšių pasirinkimas. Todėl pasiektas susitarimas pirmiausia bus naudingas eiliniams vartotojams.
"Iki" prekybos tinklas užima maždaug 15 proc. Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos, UAB "Švyturys-Utenos alus" - 48 proc. Lietuvos alaus rinkos.
"Švyturys-Utenos alus" Lietuvoje kovo mėnesį realizavo 7,85 mln. litrų alaus, arba 23 proc. daugiau nei vasarį.
Alaus daryklos apyvarta per 2002 metus išaugo 40 milijonų litų - nuo 239,9 milijono iki 279,9 milijono litų.
"Iki" prekybos tinklo apyvarta 2002 metais sudarė 1 mlrd. litų.
ELTA