Reklamos mažėjimo Lietuvoje šiemet per penkis pirmuosius mėnesius išvengė tik televizijos ir spauda - laikraščiai ir žurnalai, kur jos apimtis paaugo. Radijuje ir lauko stenduose reklamuojamasi mažiau.
Lyginant praėjusių metų ir šiemetinius sausio-gegužės mėnesių reklamos rezultatus, televizijoje reklamos apimtis sekundėmis išaugo 21,09 proc., o neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kurį rinkos tyrimų kompanija "TNS Gallup" pradėjo registruoti nuo praėjusių metų balandžio, - 16,17 proc.
Šiemet per penkis mėnesius reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose išaugo vos 0,11 proc. ir sudarė 10 mln. kvadratinių centimetrų. Žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 28,38 proc. ir sudarė 2,3 mln. kvadratinių centimetrų.
Skaičiuojant radijo reklamos apimtį sekundėmis, minimu laikotarpiu radijuje ištransliuota 2,69 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Šiemet nuo metų pradžios iki gegužės pabaigos lauko reklamos skelbimų plotas sumažėjo 18,25 proc. ir sudarė 74 tūkst. kvadratinių metrų.
Praėjusių metų kovą "TNS Gallup" pradėjo matuoti kino reklamą. Lyginant praėjusių ir šių metų kovo-gegužės mėnesių duomenis, kino reklamos kiekis sumažėjo 22,96 proc. Pernai kovo-gegužės mėnesiais kino teatruose buvo parodytos 4 102 reklamos, šiais metais per tą patį laikotarpį - 3 160.
Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Colgate-Palmolive", "Tele2", "VP Market", ir "Coca-cola". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, dantų pastos, mobiliojo ryšio operatoriai, alus bei mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.
Reklamos duomenys pateikti tik iš "TNS Gallup" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurios sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.
Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.
ELTA