Nors rugsėjo-gruodžio mėnesiai žaidimų gamintojams kasmet atneša didžiausią pelną ir gerokai išaugina žaidimų rinkos rezultatus, lyginant su ankstesniais metais, tačiau šiemet įspūdingo augimo analitikai neprognozuoja. Anot jų, stulbinantį 2007 m. rudenį su tokiais superhitais kaip „Halo 3“ ženkliau pralenkti bus labai sunku.
Skirtingų rinkos tyrimų bendrovių analitikai sutaria, kad netrukus pasirodysiantys rugpjūčio pardavimų rezultatai bus labai sėkmingi. Laukiama 20 proc. augimo (lyginant su pernykščiu rugpjūčiu) ir maždaug 600 mln. JAV dolerių žaidimų pardavimų apimčių vien Jungtinėse Valstijose.
Tačiau rudeninių pardavimai veikiausiai nebus žymiai didesni nei 2007 m. Situacijos negelbės ir tokie rugsėjį pasirodantys projektai kaip „Spore“, „Warhammer Online“, „Crisis Warhead“ ar „Civilization: Colonization“. Geresniems rezultatams sezonui paprasčiausiai pritrūks tokių griausmingų premjerų, kokių būta pernai.