Trečiojo Lietuvos prekybos tinklo "Rimi" modernizuotas prekybos centras "Rimi Hypermarket" per pirmąjį savo darbo savaitgalį pasiekė rekordinę 1,26 mln. litų apyvartą. Pagal naują koncepciją Vilniuje veikiantį prekybos centrą per tris dienas aplankė daugiau nei 40 tūkst. pirkėjų.
"Didžiulis pirkėjų skaičius rodo, kad žmonėms trūko modernios ir patogios apsipirkimo vietos. Sėkmingas startas pranoko lūkesčius", - teigia "Rimi Lietuva" generalinis direktorius Antonijas Soarešas (Antonio Soares).
Rekonstruotas prekybos centras "Rimi Hypermarket" buvo atidarytas spalio 3 dieną. Klientai labai gerai įvertino šviežią maistą - duoną, mėsą, kulinarijos gaminius, taip pat didelės paklausos susilaukė šviežios žuvys, varlių šlaunelės.
Šiuo metu prekybos centre dirba 220 darbuotojų, jo prekių asortimentas siekia 40 tūkst. pavadinimų.
"Rimi Hypermarket" koncepcija yra plėtojama visose Baltijos šalyse - ji pasisekimo sulaukė ir Rygoje. Naują įvaizdį UAB "Rimi Lietuva" kūrė kartu su žymia Prancūzijos konsultacine bendrove "Market Value".
Antrąjį "Rimi Hypermarket" numatoma atidaryti Kaune kitų metų vasarą. Tuo pat metu bus atidarytas centras Estijoje, o Latvijoje iki šio laiko jau veiks keturi naujo planavimo centrai.
Lietuvoje kitų metų antrąjį pusmetį bus atidaryti dar trys "Rimi Hypermarket" centrai - iki metų pabaigos dirbs penki tokie centrai, o Baltijos šalyse jų planuojama turėti 13-14.
"Rimi Lietuva" per ateinančius 4 metus Lietuvoje planuoja užimti apie 16-20 proc. mažmeninės prekybos rinkos bei tapti antruoju tinklu. Pernai jis užėmė apie 5,3 proc. rinkos ir buvo trečias.
Trejus metus Lietuvoje veikiančios "Rimi Lietuva" grynieji pardavimai 2002 metais siekė 440 mln. litų - buvo 27,5 proc. didesni nei 2001 metais (344 mln. litų).
ELTA