Rusijos bendrovės praėjusiais metais reklamavo savo paslaugas gerokai dažniau už tarptautines korporacijas. Rusijos reklamos agentūrų asociacijos pirmą kartą paskelbtais duomenimis apie reklamos išlaidas praėjusiais metais, Rusijos reklamos rinkos apimtys praėjusiais metais sudarė 2,7 milijardo JAV dolerių, o reklamos davėjų išlaidos per metus padidėjo 51 procentu.
Kaip rašo "Vedomosti", reklamos išlaidų padidėjimas Rusijoje yra vienas iš didžiausių pasaulyje.
Didele dalimi rekordinį augimą nulėmė vietos bendrovės, kurių nemaža dalis padidino išlaidas rinkodarai beveik dvigubai. Pagal šį rodiklį į lyderių dešimtuką pirmą kartą pateko dvi Rusijos bendrovės - "Vimm-Bill-Dann" ir MTS, kurių išlaidos reklamai sudarė atitinkamai 49,9 milijono JAV dolerių ir 30,2 milijono JAV dolerių. Vis dėlto pirmauja dešimtuke užsienio bendrovės - "Procter & Gamble", "Nestle" ir "Unilever".
Rusijos bendrovės didino savo rinkodaros biudžetus gerokai agresyviau už tarptautines korporacijas, kurios taip pat netaupė lėšų reklamai. Pavyzdžiui, "Procter & Gamble" reklamos Rusijoje išlaidos padidėjo 30 proc., o "Nestle" - 24 procentais.
ELTA