Kovo mėnesį viena populiariausių Lietuvos grupių “Skamp” nusprendė kuriam laikui išnykti publikai iš akiračio: neduoti interviu, nedalyvauti televizijos laidose ir pan.

Šiais metais muzikantai dirbs prie savo įrašų firmos “Tabami Records” projektų, Erica Jennings - prie solinių dainų, Viktoras Diawara nemažai laiko praleis užsienyje, kur susitiks su muzikos verslo žmonėmis iš Airijos, Baltijos šalių ir Lenkijos.

Tačiau trečiasis “Skamp” narys Vilius Alesius žiniasklaidos dėmesio tikrai nevengs - jis pasivadino Williux ir pradėjo solinę veiklą - radijo stotims pasiūlė hip-hopo stiliaus dainą “U, mažute”, o gegužės mėnesį išleis debiutinį albumą. Ta proga reperį kalbina “Omni Laikas”.

Pirmasis tavo įrašas buvo radijo stočių ignoruota daina “Robinhudas”, o antruoju singlu tapo daug daugiau dėmesio sulaukusi ironiška daina “U, mažute”. Kaip pats vertini savo startą?

Šiaip su daina "Robinhudas" nieko ypatingo nesitikėjau, apskritai ją pasiūliau radijui todėl, kad tuo metu buvo rinkimai ir šis kūrinys, mano nuomone, gerai skambėjo rinkimų kontekste. Tačiau aš suprantu radijo stočių darbuotojus, kuriems tekstas pasirodė per tiesmukas.

Daina "U, mažute" yra daugiau klubinė, įrašyta kartu su grupe “Orda”. Ji pagrindinėse Lietuvos radijo stotyse grojama vakariniame eteryje ir aš puikiai suprantu tuos žmones, kurie nori apsaugoti 13-mečių moralę, todėl nesiūlo kūrinio į topus. Šiuo metu yra ruošiu vaizdo klipą kitai dainai "Kelias, kuriuo aš einu" ir manau, kad klausytojai ją galės išgirsti ne tik per radiją, bet ir televiziją. Su grupe “Orda” turime parengę 1 val. trukmės koncertiną programą - pagrindinės sąlygos startui yra neblogos.

REKLAMA

Vienas svarbiausių dalykų hip-hopo muzikoje yra surasti dar nenaudotų arba tiesiog labai gerų semplų. Originalūs senų kūrinių semplai iš bendros muzikos masės išskyrė “Jay-Z”, NAS ir “Guru” dainas, todėl įdomu, kiek dėmesio tam skiri tu?

Stengiuosi, kad mano muzikoje naudojami semplai būtų kuo originalesni, bandau juos įvairiais būdais modifikuoti, pakeisti, kad neišgirsčiau tokių pačių kitų kūryboje. Tiesa, kol kas negaliu pasigirti labai gerais prodiusavimo įgūdžiais, todėl man labai svarbi ir VEE (Viktoro Diawaros, “Skamp”) pagalba. Šiaip prie muzikinių programų pradėjau dirbti tik prieš metus, bet esu patenkintas tuo, ką pasiekiau. Ateityje semplų naudosiu kiek galėdamas mažiau - yra labai didelė tikimybė, kad tą patį garsą arba melodiją išgirsiu kitoje dainoje, nes tuos pačius semplų rinkinius naudoja ne vienas Lietuvos muzikos prodiuseris.

Kokie reperiai ir hip-hopo atlikėjai tau patinka labiausiai, kas iš jų turėjo įtakos tavo kūrybai?

Repo rimtai pradėjau klausytis nuo grupės “Beastie Boys”, kuri man iki šių dienų išlieka stilių maišymo genijais. Vėliau susidomėjau sunkesniu, vadinamuoju “metal rap”, stiliumi ir grupėmis “Clawfinger”, “Rage against the machines", “Fun lovin criminals”, "Die Fantastischen Vier", “Fuenf Sterne Deluxe", "Massive toene", be abejo, ir “Fugees” bei Snoop Doggy Doggu.

Praktiškai visi didžiausi šių laikų hip-hopo hitai yra prodiusuoti “The Neptunes”, Timbalando arba P. Diddy. Ką apie juos manai? Ar tai tik komercija, ar vis dėlto talentas ir jie yra kiečiausi bei geriausi?

Šie prodiuseriai ir Dr. Dre dabar praktiškai yra pagrindiniai hip-hopo muzikos gerbėjų "maitintojai", nes jie yra tokių puikių atlikėjų kaip Busta Rhymes, Kelis, Missy Elliot, netgi buvusio “N' Sync” nario Justino Timberlake'o prodiuseriai. Man labai patinka tai, kad jie turi savo originalų braižą. Kartais net atrodo, nesvarbu, kas pagal jų muziką uždainuotų - kūrinys vis tiek skambėtų gerai, nes “veža” net pats ritmas.

Lietuvos paaugliai “kraustosi iš proto” dėl Eminemo. Kaip tu pats vertini šio atlikėjo muziką ir tekstus, jo sėkmę, netgi fenomeną?

REKLAMA

Gerai varo bičas, jo vietoj norėtų atsidurti daugelis. Man artima ironija jo dainose ir humoro jausmas. Manau, kad pasirodžius Eminemui ne vienas reperis pajuto didelę konkurenciją. Tik nedaugelis gali “perspjauti” Eminemo rimavimą, jo įvaizdį, pagarbą tarp juodaodžių ir t.t. Galima kalbėti apie fenomeną, nes labai retai baltaodis reperis yra pripažįstamas juodaodžių, kurie hip-hopą laiko savo muzika. Paradoksalu, bet Eminemas buvo pirmasis hip-hopo atlikėjas, susilaukęs didžiules sėkmės ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje

Netrukus išleisi pirmąjį solo albumą. Kas tau pačiam labiausiai patinka debiutiniame diske, kuo labiausiai džiaugiesi ar didžiuojiesi?

Apskritai labai džiaugsiuosi ir didžiuosiuosi visu savo albumu, kai pirmą kartą laikysiu jį rankose. Galiu drąsiai pasakyti, kad kūriau jį labiau sau ir savo bendraminčiams nei plačiajai auditorijai, todėl nesitikiu jokios finansinės sėkmės (gal tik šiek tiek). Nesupykčiau, jei kuri daina taptų vasaros hitu, bet tuo nelabai tikiu. Reikia, kad dainą grotų radijas, o mano albume tokiu kūrinių bus nedaug (tuo aš ir didžiuojuosi).

Pirmuose soliniuose koncertuose tau talkino grupė “Orda” iš Joniškio ir DJ Mamania. Ar jie prisidėjo prie tavo albumo įrašų, o gal ir prie būsimo antro singlo “Kelias, kuriuo aš einu”?

DJ Mamania yra pats geriausias didžėjus, su kuriuo man yra tekę dirbti ar bendrauti. Jo dalyvavimas įrašinėjant grupės “Skamp” albumus jau tapo tradicija, jis man talkina ir per koncertus. O su grupe “Orda” įrašiau tris dainas, tarp kurių - kūrinys apie mūsų požiūrį į hip-hopą, "Kelias kuriuo aš einu". Taip pat albumo įrašuose dalyvavo Latvijos reperis Delete, kuris yra užaugęs Amerikoje ir puikiai repuoja angliškai. Diską įsigiję žmonės dar išgirs unikalų Kasteto (“G&G Sindikatas”) balsą ir Kipisho (“Kastaneda”) dainavimą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų