Remigijus RAINYS
Dar nespėjo nugriaudėti fanfaros tarptautiniame Palangos oro uoste baigto statyti Šengeno reikalavimus atitinkančio keleivių terminalo atidarymo proga, o jau abejojama, ar keleiviams patogesnio terminalo statybai išleisti 15 milijonų litų nebus veltui. Terminalas dabar galės aptarnauti net pusę milijono keleivių į metus, o Palangos oro uoste prailgintu ir praplatintu lėktuvų pakilimo ir tūpimo taku galės leistis ir kilti įvairesnių modifikacijų lėktuvai, tačiau gali nebelikti į mūsų pajūrį pageidaujančių skraidyti aviakompanijų. Nemažai keleivių iš Palangos oro uosto šiemet jau persiviliojo atsigaunantis bei pigesnius skrydžius siūlantis Liepojos oro uostas, o jau lapkričio mėnesį iš Palangos į Hamburgą ir Amsterdamą nebeskraidys "flyLAL" lėktuvai. Tad atnaujintas aerouostas stovės tuščias ir nykus. Gal bent laikimai jį būtų galima perduoti Klaipėdos krašto benamiams - vis mažiau žmonių sušaltų per žiemą.
Tiesa, Palangos oro uosto vadovai žada, jog nuo kitų metų pradžios pradės dirbti su dviem naujomis aviakompanijomis, kurių viena pasiūlys ir pigius skrydžius, tačiau kas ir į kokias šalis skraidys, kol kas nutylima. Tad brangiai rekonstruotame pajūrio oro uoste kol kas ganėtinai ramu: nei sakalų danguje, nei žvirblių terminalo kavinėse.