Cigarečių gamintoja "Altria Group Inc", anksčiau žinoma "Philip Morris" pavadinimu, paskelbė, kad paskutinį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2001 metų laikotarpiu, dėl didesnių išlaidų reklamai korporacijos pelnas smuko 18 procentų.
Grynasis pelnas, ketvirtąjį 2001 metų ketvirtį sudaręs 2,16 milijardo JAV dolerių, arba 99 centus vienai akcijai, paskutinį praėjusių metų ketvirtį sumenko iki 1,77 milijardo JAV dolerių, arba 85 centų vienai akcijai.
Įplaukos smuktelėjo 5,6 proc., ir sudarė 18,8 milijardo JAV dolerių.
Dėl padidėjusios konkurencijos su "R. J. Reynolds Holding Inc", "Altria" teko stipriai padidinti savo žinomiausio prekinio ženklo "Marlboro" reklamos išlaidas.
dpa-ELTA