• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulio informavimas apie karą - brangus ir nedėkingas darbas, nubaidantis reklamos davėjus. Kaip teigia BBC informacijos tarnyba, vos tik situacija JAV ir Didžiosios Britanijos reklamos rinkose pradėjo gerėti, žiniasklaidos korporacijos ir jų savininkai vėl žengė į minų lauką - pasaulio informavimo apie karinį konfliktą lauką.

REKLAMA
REKLAMA

BBC nuomone, Persijos įlankos rajone, be besikaunančių pusių, veikia dar viena kariuomenė - žurnalistai. Daugiausiai reporterių į konflikto regioną išsiuntė Didžioji Britanija - 400 žmonių, iš kurių 200 yra BBC darbuotojai.

REKLAMA

Kitos didžiausios televizijos bendrovės, tiekiančios žinias 24 valandas per parą, taip pat nusiuntė savo žurnalistus į karo zoną: tai "Fox News" ir "BSkyB" ("News Corp."), CBS ("Viacom"), ABC ("Walt Disney"), NBC ("General Electric") ir CNN ("AOL Time Warner"). Skliausteliuose nurodytos bendrovės savininkės, kurioms, kad ir kaip būtų keista, dėmesys, kurį žiūrovai per karo veiksmus skiria televizijos kanalams, neteikia jokio džiaugsmo.

REKLAMA
REKLAMA

Išlaidos pasaulio informavimui apie karą atrodo įspūdingai: pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos ITV tam skyrė 5 milijonus svarų (apie 8 milijonus JAV dolerių), "SkyTV" - daugiau kaip 4,5 milijono JAV dolerių ir išsiuntė į konflikto zoną daugiau kaip 80 žmonių. CNN išlaidos karui - 35 milijonai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors BBC, kaip visuomeninė televizija, ir nepriklauso nuo reklamos, karui skirta 16 milijonų JAV dolerių suma neabejotinai susilpnins ir šiaip ne itin gausų korporacijos biudžetą.

Privatūs televizijos kanalai jau pradeda skaičiuoti nuostolius. Vien per pirmąją konflikto dieną JAV televizijos bendrovės prarado apie 50 milijonų JAV dolerių, o per pirmąją savaitę, analitikų vertinimais, praradimų suma sudarys 200 milijonų JAV dolerių.

Kai tik prasideda karas, per pirmąsias jo valandas reklamos atsisakoma visiškai arba reklamos apimtys gerokai sumažinamos. Vėliau reklamos transliavimas pamažu atkuriamas, tačiau reklamos davėjai neskuba sugrįžti į eterį tuo metu, kai žiūrovai seka konflikto eigą.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų