Telekomunikacijų bendrovė “Omnitel”, Lietuvos rinkoje veikianti 12 metų, tvirtina, kad strateginis bendrovės tikslas visada buvo ir išliks - suteikti daugiau vertės savo klientams.
Net ir pasikeitus rinkos sąlygoms, kitų operatorių tinkluose atsiradus paslaugų perpardavinėtojams, "Omnitel" kelia sau uždavinį, kad galutinis “Omnitel” paslaugų vartotojas gautų geriausią aptarnavimą ir tarifus tiesiogiai iš “Omnitel” bendrovės, o ne iš tarpininko.
“Omnitel” atidžiai seka nenuoseklius savo konkurentų veiksmus ir yra įsitikinusi, kad bendrovės klientai jos pasiūlymus įvertins kaip pačius konkurencingiausius kainos ir kokybės aspektais.
“Omnitel” ir ateityje išliks lyderė paslaugų kokybės ir naujovių, aptarnavimo kokybės, visų rinkos segmentų kainodaros srityse.