• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nei plikos mergos, nei banditai mašinų turgaus nepastūmė

Jei laidos "Klausimėlis" vedėjas paklaustų, kuo garsus Radviliškis, net didžiausi neišmanėliai, ko gero, pasakytų: mašinų turgumi ir geležinkeliu.

REKLAMA
REKLAMA

Iš tikro Radviliškis - palei geležinkelį nusidriekęs miestas. Tarpukariu Radviliškis net buvo Lietuvos geležinkelio sostinė, tačiau šiandien Lietuvos geležinkelių eismas nusmukęs. Buvusią geležinkelio didybę Radviliškyje primena tik prieš porą savaičių prie miesto geležinkelio stoties pastatytas paminklas - garvežys. Užtai prekyba senais automobiliais - zenite.

REKLAMA

Kaip Radviliškyje atsirado automobilių turgus - nežino niekas. Prieš dešimtmetį pavažinėti automobiliai puikiai tilpo Šiaulių Pabalių turgelyje. Deja, didmiesčio valdžiai neužteko nuovokos išlaikyti perspektyvų verslą mieste. Šiauliečiai atsibudo tik tuomet, kai buvusios Radviliškio žemės ūkio įmonės aikštėje, dabar - UAB "Antaniškiai", teritorijoje ėmė nebetilpti tūkstančiai automobilių. Pats Šiaulių meras taryboje kėlė klausimą: koks magnetas į Radviliškį sutraukia tūkstančius prekiautojų? Kaip juos susigrąžinti? Pasak UAB "Antaniškiai" vadovų Algirdo Lukošiaus ir Zenono Šulmos, labiausiai lėmė aplinkybė, kad Radviliškyje palyginti labai daug žmonių ėmėsi iš Vakarų Europos autovežiais gabenti pavažinėtas mašinas.

REKLAMA
REKLAMA

Kai Radviliškio mašinų turgus suklestėjo, už kilometro laukuose nupirkę nebenaudojamą oro uostą konkurentai bandė biznį pervilioti. Viliojimui naudota pyrago ir botago technologija. Nemokami koncertai, alus už dyką, reklaminiai lankstinukai iš lėktuvo ir net merginų striptizas buvo "pyragas". "Botagas" - banditai, kurie bandė autovežius pas konkurentus nukreipti jėga, tačiau kartą gavo lupti ir atsitraukė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiandien situacija tokia. Nors Radviliškio mašinų turgus truputį nusileidžia Marijampolės, tačiau radviliškiečiai mašinų prekeiviai aplenkė konkurentus ir iš Utenos, ir iš Kauno, ir iš Klaipėdos, ir net iš garsiųjų Gariūnų.

Nors Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą pavažinėtos mašinos pabrango, o rusai, gindami savo rinką, automobiliams iš Lietuvos įvedė muitus ir prekyba automobiliais visoje šalyje sumažėjo trečdaliu, korespondentui lankantis Radviliškio automobilių turguje mašinos ir vėl netilpo turgaus aikštėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
-->
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų