Vilniuje automobilių greitį pradėjus matuoti tik specialių reidų metu, avaringumas miesto gatvėse sumažėjo. Nauja greičio matavimo tvarka Vilniaus mero Artūro Zuoko ir vyriausiojo komisaro Eriko Kaliačiaus iniciatyva pradėta įgyvendinti vasario 10 dieną.
Vilniaus Vyriausiojo policijos komisariato duomenimis, šiemet nuo vasario 10 d. iki kovo 10 d. sostinėje užregistruotos 48 avarijos. Per tą patį praėjusių metų laikotarpį - 80 avarijų. Sumažėjo avarijose nukentėjusiųjų skaičius - šiemet nukentėjo 55 žmonės, pernai - 92.
Nors šiemet vasario 10 - kovo 17 dienomis avarijose žuvusiųjų skaičius, palyginti su pernai metais, padidėjo nuo 4 iki 11, tačiau tik trys iš jų žuvo dėl viršyto greičio. Kitų tragiškų eismo įvykių priežastys buvo kelio ženklų nepaisymas (4 avarijos) ir pėsčiųjų kaltė (4). Trys pėstieji žuvo nereguliuojamose perėjose, vairuotojams pažeidus kelio ženklus.
Penkerių metų (1999 - 2003) to paties laikotarpio, nuo vasario 10 d. iki kovo 17 d., statistika rodo, jog dėl greičio viršijimo įvykusių avarijų, kuriose žuvo žmonės, skaičius išliko panašus.
Greitį Vilniaus gatvėse pradėjus matuoti tik reidų metu, išaugo už greičio viršijimą nubaustų vairuotojų skaičius. Kaip ir anksčiau, miesto gatvėse patruliuoja policijos automobiliai su įmontuotais radarais.
Naujos taktikos Vilniuje imtasi dėl to, kad būtų galima kuo daugiau dėmesio skirti intensyvaus eismo gatvėms ir problemiškoms sankryžoms, sutelkiant visas policijos patrulių pastangas eismo problemoms mieste įveikti ar sumažinti.
Policijos patruliai ne atsitiktinai, savo iniciatyva matuoja automobilių greitį gatvėse, bet budi ten, kur eismo problemos didžiausios ir tiesioginė pagalba eismo dalyviams labiausiai būtina. Greičio matavimo reidai Vilniuje rengiami planingai, jų vykdymą kontroliuoja VPK vyriausiasis komisaras. Meras A. Zuokas pabrėžia, kad nauja eismo taktika yra prevencinė, todėl apie planuojamus reidus iš anksto informuojami gyventojai.
ELTA