Įsigaliojus antradienį (07.01) Seimo priimtoms Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, koncertuose, diskotekose ir kituose masiniuose renginiuose alkoholinių gėrimų prekybos vietose bei degalinėse ir jų teritorijose bus leista pateikti informaciją apie alų ir kitus silpnuosius alkoholinius gėrimus, kuri nelaikoma reklama.
Už tokias Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas balsavo 42 Seimo nariai, prieš buvo 13, susilaikė 8 parlamentarai.
Alkoholio kontrolės įstatyme taip pat nustatyta, kad masiniuose renginiuose (išskyrus renginius, skirtus vaikams ir paaugliams iki 18 metų) taip pat gali būti pateikiamas renginį remiančios ir gaminančios alkoholinius gėrimus, kuriais leidžiama prekiauti masiniuose renginiuose, įmonės pavadinimas ar prekės ženklas.
Iki šiol Alkoholio kontrolės įstatymo nuostatos leido pardavinėti alų masinių renginių metu, bet nesuteikė galimybės naudoti alaus gamintojo prekės ženklo, firminių bokalų, skėčių, peleninių ir kitų lauko prekybos atributų, jeigu juose buvo bent užuomina į alaus gamintoją ar alų.
Parlamentarų nuomone, renginiuose turi būti pateikta elementari informacija apie alų gaminančią įmonę, nes vartotojas turi teisę į informaciją.
Seimas taip pat panaikino šiuo metu galiojantį leidimą tiekti alų ir putojančius vynus, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 15 procentų, į loterijas, konkursus, žaidimus kaip prizus arba kartu su jais.
ELTA