• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia uoste Klaipėdos jūrų krovinių kompanija ("Klasco") sausį apdorojo 612 tūkst. tonų krovinių - 11 proc. daugiau nei pernai sausį.

REKLAMA
REKLAMA

Korvinių apyvarta didėjo ne tik jūrų perkėloje, bet ir krovos terminale. Vadinamųjų masinių krovinių padaugėjo 9 proc. iki 305 tūkst. tonų. Tarp jų tranzitiniai sudarė daugiau kaip du trečdalius, jų buvo 60 proc. daugiau, rašo dienraštis "Klaipėda".

REKLAMA

Tranzito dalį padidino cukraus žaliava, kurios sausį buvo iškrauta iš laivų 119 tūkst. tonų. Daugiau krauta ferolydinių, medžio plokščių, šaldytos paukštienos, mažiau - skystų trąšų, metalo, žuvies.

Jūrų perkėloje, kurios paslaugomis dažniausiai naudojasi Lietuvos gamintojai ir prekių importuotojai, apdorota 197 tūkst. tonų krovinių, arba 60 proc. daugiau negu pernai sausį. Konteinerių terminalo apyvarta tonomis padidėjo 14 proc., nors konteinerių krauta bemaž tiek pat, kiek pernai - 4684 sąlyginių talpintuvų.

REKLAMA
REKLAMA

Penkiuose "Klasco" terminaluose sausį iškrauti ir pakrauti 256 laivai - dešimtadaliu daugiau negu pirmąjį metų mėnesį pernai.

2003 metais įmonė perkrovė 7,6 mln. tonų krovinių, šiais metais planuojama 2 mln. tonų didesnė krova. Apyvartos augimas siejamas su baigiamu statyti ir vasarą numatomu pradėti eksploatuoti birių trąšų terminalu, tranzitiniais kroviniais ir Lietuvos tarptautine prekyba.

Koncernas "Achemos grupė" kasmet į "Klasco" pertvarką investuoja vidutiniškai po 30 mln. litų, šiais metais investicijos sieks daugiau kaip 35 mln. litų.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų