Kasmet 500 įtakingiausių pasaulio kompanijų vadovai ir pripažinti vadybos specialistai išrenka pasaulinius inovacijų lyderius – bendroves, kurios sugeba efektyviausiai paversti žinias pelningomis paslaugomis ar produktais.
Rinkimus koordinuojanti bendruomenė KNOW, apjungianti žinias bei inovacijas kultivuojančias organizacijas, šiemet, vertindama pagal aštuonis pagrindinius mokslinio darbo indikatorius, sąlygojančius konkurencinį pranašumą, išskyrė šias kompanijas (tik kai kurie sektoriai, abėcėles tvarka):
Automobilių pramonė: “Ford”, “Honda”, “Toyota”;Konsultacijų paslaugos: “Accenture”, “Cap Gemini Ernst & Young”, “McKinsey”;Elektronika: “Canon”, “Siemens”, “Sony”, “Xerox”, “Nokia”;Informacinės technologijos: “Hewlett-Packard”, “Infosys Technologies”, IBM, “Microsoft”;Farmacija: “Aventis”, “Jonson & Jonson”, “Merck”;Auditas, mokesčiai, konsultacijos: “Ernst & Young”, KPMG, “PricewaterhouseCoopers”.
“Šios kompanijos kuria intelektualų kapitalą bei nematerialųjį turtą, kurių dėka tampa pranašesnės už savo konkurentes,“ – sako Rory Chase, tyrimą vykdyti padėjusios nepriklausomos žinių kompanijos “Teleos” generalinis direktorius.
Šiemetinis inovatyviausių bendrovių tyrimas atskleidė, jog inovacijų ir geros žinių vadybos dėka augančių bendrovių akcijų vertė rinkoje auga vidutiniškai dvigubai greičiau nei jų konkurentų.
Daugiau apie KNOW network - http://www.knowledgebusiness.com.
www.bvrg.lt