• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ pastaruoju metu privalo įtikti dviems vairuotojų grupėms. Pirmoji grupė – kuriai yra visiškai nusispjauti į markės istoriją ir tradicijas. Jai rūpi tik „Porsche“ markės suteikiamas prestižas. Tuo tarpu antroji grupė yra mažesnė, bet pasižyminti ištikimybe. Jie yra lojalūs „Porsche“ klientai, kurie kiekvieną kartą eina iš proto, kuomet vokiečių markės atstovai pristato ką nors panašaus į „911 GT3 RS“.
„Porsche“ bandymas persiplėšti į dvi dalis mums demonstruoja, jog vokiečiai iš tikrųjų yra pasiryžę patenkinti dviejų skirtingų grupių poreikius. Kol vieni alpo dėl „Mission E Cross Turismo“ koncepto – elektra varomo padidinto pravažumo universalo, ilgamečiai „Porsche“ entuziastai negalėjo atitraukti nuo štai šio delikateso – „911 GT3 RS“.
„Velniop komfortą ir tylą mėgstantį kaimyną“ versija nuo šiol bus komplektuojama su 4 litrų, 6 cilindrų atmosferiniu motoru, kuris išvysto net 520 arklio galių ir 468 Nm sukimo momentą! Jis itin pajėgus variklis buvo suporuotas su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže, kuri pasirūpins, jog „911 GT3 RS“ iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 3 sekundes ir sparčiai greitėtų iki tol, kol pasieksite maksimalų 312 km/val. greitį.

„Porsche“ pastaruoju metu privalo įtikti dviems vairuotojų grupėms. Pirmoji grupė – kuriai yra visiškai nusispjauti į markės istoriją ir tradicijas. Jai rūpi tik „Porsche“ markės suteikiamas prestižas. Tuo tarpu antroji grupė yra mažesnė, bet pasižyminti ištikimybe. Jie yra lojalūs „Porsche“ klientai, kurie kiekvieną kartą eina iš proto, kuomet vokiečių markės atstovai pristato ką nors panašaus į „911 GT3 RS“.
„Porsche“ bandymas persiplėšti į dvi dalis mums demonstruoja, jog vokiečiai iš tikrųjų yra pasiryžę patenkinti dviejų skirtingų grupių poreikius. Kol vieni alpo dėl „Mission E Cross Turismo“ koncepto – elektra varomo padidinto pravažumo universalo, ilgamečiai „Porsche“ entuziastai negalėjo atitraukti nuo štai šio delikateso – „911 GT3 RS“.
„Velniop komfortą ir tylą mėgstantį kaimyną“ versija nuo šiol bus komplektuojama su 4 litrų, 6 cilindrų atmosferiniu motoru, kuris išvysto net 520 arklio galių ir 468 Nm sukimo momentą! Jis itin pajėgus variklis buvo suporuotas su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže, kuri pasirūpins, jog „911 GT3 RS“ iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 3 sekundes ir sparčiai greitėtų iki tol, kol pasieksite maksimalų 312 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT3 RS (5)


Kadangi tai grynakraujis vairuotojo automobilis, nenuostabu, jog jį gaminant buvo panaudotos itin lengvos medžiagos. Pavyzdžiui, priekinės automobilio dalies kėbulo dalys buvo pagamintos iš poliuretano, priekyje esantis bagažinės dangtis ir sparnai – iš anglies pluošto, stogas – iš magnio.
Jeigu esate vienas iš tų, kuris nori ir taip lengvą „911 GT3 RS“ pasodinti ant dietos, iškart galės užsisakyti „Weissach Package“, kuriame bus: iš anglies pluošto pagamintas stogas, stabilizatoriai ir dar keletas komponentų, kurių dėka badu mirštantis automobilis numes dar 5,8 kilogramo. Tačiau tai dar ne viskas.
„911 GT3 RS“ pirkėjams bus siūloma įsigyti kaltiniai ratlankiai, kurie padės numesti dar 11,3 kilogramo!
Pradinė šio gėrio kaina? 195 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų