Suderintas pelnas augo 41 proc. iki rekordinės sumos – 27,2 mlrd. juanių.
Vien tik paskutinio metų ketvirčio įplaukos ūgtelėjo 48,8 proc., o toks šuolis viršijo agentūros „Bloomberg“ kalbintų analitikų lūkesčius, kurie numatė kiek kuklesnį – 43 procentais.
Pirmąjį savo elektromobilį pirkėjams – sedaną SU7 su daugybę aukštųjų technologijų funkcijų – pristačiusi „Xiaomi“ per praėjusius metus pardavė 136,8 tūkst. automobilių, o šiemet jų gamybą tikisi padidinti iki 350 tūkstančių.
Elektromobilių ir „kitų naujų iniciatyvų“ pardavimų pajamos 2024-aisiais siekė 32,8 mlrd. juanių, tačiau tradicinė „Xiaomi“ stiprybė – kitas verslo segmentas, apimantis ir išmaniuosius telefonus – vis dar generavo didžiąją dalį įplaukų – 333,2 mlrd. juanių.
2010-aisiais veiklą pradėjusi „Xiaomi“ gamina išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius, nešiojamuosius kompiuterius, televizorius, išmaniuosius laikrodžius, kitą elektronikos produkciją ir kitą plataus vartojimo įrangą.