
„Reikia išvis pamiršti žodį parama. Lenktynininkas turi kurti pridėtine vertę ir demonstruoti rėmėjo prekės ženklą tai auditorijai, kurios be sportininko kuriamos emocijos jis nepasiektų. Vien tokio požiūrio užtenka, kad potencialūs rėmėjai į jus žiūrėtų kaip į rimtą partnerį, o ne pinigų stabdžiams ir padangoms prašytoją“, - svarbiausias rėmimo strategijos idėjas atskleidė profesionalas.
Paskaitos metu M. Matukaitis leido suprasti, kad visi čia susirinkusieji jau pavėlavo. Pasak jo, siūlyti bendradarbiavimą likus mėnesiui iki lenktynių – labai bloga idėja. Vis dėlto pasiruošus iš anksto pas rėmėjus reikia ateiti po lenktynių sezono, kai yra kuriami kitų metų biudžetai. Jis taip pat pabrėžė, kad dauguma pasiūlymų iškart atmetami, nes sportininkai siunčia tuos pačius pristatymus, kuriuose net palieką kitų gavėjų logotipus ar pavadinimus. Daugiau paprastų idėjų kaip aistrą lenktynėms paversti tvariu projektu rasite paskaitos įraše.



