
Tačiau pirmąjį „Golf R400“ prototipą užfiksavę paparaciai teigia, kad automobilyje sumontuotas variklis skleidžia neįprastą garsą. Neįprastą - gerąja prasme. Nors koncepcinis modelis turėjo 4 cilindrų turbo-benzininį agregatą, tačiau pasak šį prototipą užfiksavusių fotografų, automobilio variklio skleidžiamas garsas primena ne keturių, bet penkerių cilindrų motorą.
Vis dėlto, tikimybė, jog „Golf“ turės 5 cilindrų variklį yra labai maža, nes norint jį pritaikyti „MQB“ platformai ant kurios yra sukurtas „Volkswagen Golf“, kainuotų labai, labai, labai daug.
Vienaip ar kitaip, šis modelis taps pačiu greičiausiu „Golf“ modeliu per visą šio automobilio istoriją. 400 arklio galių išvystantis motoras ir keturių varančiųjų ratų pavara turėti padėti pažeminti pasipūtusius super-automobilių savininkus.




