• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Genesis G70“ – dar vienas automobilis, kuris buvo suprojektuotas galvojant apie nerimstantį, vairavimo malonumą mėgstantį 3 serijos BMW vairuotoją. Nustebote? Neturėtumėte, nes „Hyundai“ priklausanti markė „Genesis“ jau kurį laiką svajoja apie kvietimą į geriausių aukštesnės klasės gamintojų klubą.
Iki šiol visi „Genesis“ modeliai jus ir bet kurį kitą individą iš „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modelių bandė ištempti pasiūlydami tokį patį automobilį už mažesnę kainą. Visi puikiai žinome, jog mažesnė kaina sugeba sudominti, bet to neužtenka norint perspjauti 5 serijos BMW ar netgi S klasės „Mercedes-Benz“.

Genesis G70“ – dar vienas automobilis, kuris buvo suprojektuotas galvojant apie nerimstantį, vairavimo malonumą mėgstantį 3 serijos BMW vairuotoją. Nustebote? Neturėtumėte, nes „Hyundai“ priklausanti markė „Genesis“ jau kurį laiką svajoja apie kvietimą į geriausių aukštesnės klasės gamintojų klubą.
Iki šiol visi „Genesis“ modeliai jus ir bet kurį kitą individą iš „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modelių bandė ištempti pasiūlydami tokį patį automobilį už mažesnę kainą. Visi puikiai žinome, jog mažesnė kaina sugeba sudominti, bet to neužtenka norint perspjauti 5 serijos BMW ar netgi S klasės „Mercedes-Benz“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Genesis G70 sedanas


Vis dėlto, „Genesis“ nesiruošia nuleisti rankų. Šį kartą korėjiečiai nusitaikė į 3 serijos BMW vairuotojus, kurie pradeda svarstyti apie galimą perėjimą į konkurentų stovyklą.

REKLAMA

Atnaujintas Genesis G70 sedanas


Tad kuo „Genesis G70“ gali sudominti? Visų pirma, šis modelis bus siūlomas su sedano ir universalo kėbulo tipais. Visų antra – šis moderniai atrodantis automobilis bus varomas galiniais arba visais keturiais ratais. Šaunu!

Atnaujintas Genesis G70 sedanas


Netrukus Pietų Korėjoje pasirodysiantis modelis bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių: 2,5 litro, keturių cilindrų turbobenzininiu, galinčiu išspausti 290 arklio galių arba su 3,5 litro, šešių cilindrų agregatu.
O kaip gi dyzelis? Tokios opcijos „Genesis“ greičiausiai nesiūlys, nes nei korėjiečiams, nei amerikiečiams šio tipo varikliai nėra įdomūs. Vis dėlto, Europos rinkai skirtų modelių specifikacijas gamintojas žada patikslinti netolimoje ateityje. Tuomet turėtume sužinoti ne tik kada „Genesis G70“ pasirodys Europoje, bet ir ko galime iš tikrųjų tikėtis iš korėjietiško sedano.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų