REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors „BMW X5“ jau tapo įprastu reiškiniu šalies keliuose, tačiau šis automobilis vis dar sugeba patraukti akį. Į „Autopiloto“ komandos rankas pakliuvo turbūt geidžiamiausias trečiosios kartos „X5“ – su juodu kėbulu, 3 litrų dyzeliniu varikliu ir dar galybę dėmesio vertų sąvybių, kurias naudoto automobilio rubrikoje išbandė apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

Nors „BMW X5“ jau tapo įprastu reiškiniu šalies keliuose, tačiau šis automobilis vis dar sugeba patraukti akį. Į „Autopiloto“ komandos rankas pakliuvo turbūt geidžiamiausias trečiosios kartos „X5“ – su juodu kėbulu, 3 litrų dyzeliniu varikliu ir dar galybę dėmesio vertų sąvybių, kurias naudoto automobilio rubrikoje išbandė apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA

2013 metais pristatytas trečios kartos „BMW X5“ nepadarė praktiškai jokios revoliucijos šio modelio istorijos tekmėje – tai vidutinio dydžio, prabangus, didesnio pravažumo automobilis. Viena naujiena, palyginus su ankstesnės kartos modeliais, buvo tai, kad po atnaujinimo, trečios kartos „X5“ pirkėjai galėjo pasirinkti modelį su hibridine pavara.

Laidoje išmėgintas „X5“ turi trilitrį dyzelinį variklį su 260 arklio galių, kuris užtikrina gerą dinamiką. Kasdieniams poreikiams pats tas – tiek važinėjant mieste, tiek užmiestyje. Tiesa, važiuoklė kiek per standi, iš tokio automobilio norisi daugiau komforto. Taip, „BMW“ norėjo suteikti daugiau sportiškumo, tačiau bet kokiu atveju „X5“ nėra ir negali būti labai sportiškas dėl savo formos.

REKLAMA
REKLAMA

Viduje „X5“ nenustebins nė vieno, kas bent kartą sėdėjo kitame šio laikmečio „BMW“ automobilyje – identiškas prietaisų valdymas ir labai panašios kokybės medžiagos. Kas kiek truputį nuvilia, kad iš pirmo žvilgsnio toks nemažas SUV modelis siūlo ganėtinai ribotą erdvės kiekį sėdintiems ant galinės sėdynės, ypač jei priekyje aukštesnis vairuotojas ar keleivis.

REKLAMA

Kad ir kaip bežiūrėtume, trečios kartos „X5“ nėra pigus automobilis. Eksploataciniu ir remonto atžvilgiu taip pat. Pavyzdžiui, tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių pagrindinė problema – tepalo ir aušinimo skysčio nuotekiai per įvairias tarpines. Turbinos dažniausiai be didesnių problemų ištempia 300 tūkstančių kilometrų, bet joms sugedus dėl įmantrios konstrukcijos nei jų remontas, nei keitimas nėra pigus. Papildomą dėmesį reikia skirti ir grandinėms, nes jų gedimai gali kainuoti labai brangiai.

Modeliai su hidrauline važiuokle komfortiškesni, bet ilgainiui nusidėvi pagalvės, kurios praranda sandarumą. Elektronika taip pat paerzina. Elektrinis bagažinės dangtis gali neveikti dėl stūmoklių gedimo, nereta problema ir centrinio užrakto gedimai.

REKLAMA
REKLAMA

„BMW X5“ yra vienas iš šios klasės modelių pionierių ir trečioji jo karta iš kitų išskiria tuo, kad suteikia daugiau sportiškumo, bet kokybės atžvilgiu dauguma konkurentų bent žingsneliu priekyje. Norintiems dinamiško ir kiek agresyvaus, didesnio pravažumo premium modelio, tikrai verta atkreipti dėmesį į „X5“, tik reikia pasiruošti tam, kad tiek eksploatacija, tiek tokio automobilio įsigijimas nebus pigus.

Visą automobilio apžvalgą pamatykite vaizdo siužete, esančiame straipsnio pradžioje.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų