• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuomet jau pradėjome galvoti, kad artimiausiu metu aprimę „Chrysler“ vadovai kompanijos flagmanu paliks „SRT Viper“ sportinį kupė, penkiakampės žvaigždės prekės ženklo atstovai nustebimo mus pristatydami naują ribotos serijos modelį, pavadintą TA raidėmis, kurios žymi „Time Attack“ (liet. - važiavimą laikui). Bus pagaminti tik 33 egzemplioriai ir visi jie bus oranžiniai.

REKLAMA
REKLAMA

Sunku pasakyti, ar Niujorko automobilių parodai skirtas naujasis „SRT Viper TA“ modelis buvo sukurtas kaip atsakas į nesėkmingą standartinio „Viper GTS“ pasirodymą „Motor Trend“ atliktame palyginamajame bandyme prieš pamainos artimiausiu metu sulauksiantį „Corvette ZR1“. Viena tikrai aišku – SRT vadovas Ralphas Gillesas šio testo rezultatais toli gražu nebuvo patenkintas.

REKLAMA

Tai kuo toks ypatingas yra naujasis „Viper TA“? Jis sukurtas bazinio 2013 m. „SRT Viper“ pagrindu ir turi tą patį 8,4 litro darbo tūrio V10 tipo variklį, išvystantį maksimalią 640 AG galią ir 810 Nm didžiausią sukimo momentą, tačiau aprūpintas bazinėje komplektacijoje esančiomis sportiškam važiavimui skirtomis detalėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Modelio kaina siekia 120,500 dolerių (321 tūkst. litų), taigi jis patogiai įsitaiso tarp standartinio, 102,500 dolerių (273 tūkst. litų) kainuojančio „Viper“ ir brangesnės 125,000 dolerių kainuojančios (333 tūkst. litų) GTS versijos. Kupė gavo specialiai šiam modeliui pritaikytą, eksploatavimui lenktynių trasose skirtą pakabą su „Bilstein Damptronic“ sistema, kuri kaip teigia SRT, suteikia stangresnį slopinimo lygį ir mažesnius skirtumas tarp režimų nei dabartiniuose „Viper GTS“ modeliuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Standartinį aliumininį standumo rėmą variklio skyriuje SRT pakeitė lengvesniu, pagamintu anglies pluošto kompozicinių medžiagų. Taip pat TA gaus efektyvesnę stabdžių sistemą iš „Brembo“, itin lengvus daugelio stipinų „Sidewinder II“ lengvojo lydinio ratlankius, apautus „Pirelli P Zero Corsa“ padangomis.

Išorėje „Viper TA“ išsiskirs anglies pluošto kompozicinių medžiagų aerodinaminiu komplektu, kurį surado priekinis ir galinis oro aptakai, taip pat papildomos detalės kėbulo gale. Visus logotipus SRT pakeitė lipdukais, greičiausiai tam, kad sutaupytų dar šiek tiek svorio, kuris siekia 1519 kg taigi yra vos 2 kg mažesnis nei standartinio „Viper“ ir 11 kg nei GTS.

REKLAMA

Vienintelis pasikeitimas viduje yra unikalus oranžinis siuvinėjimas ant sėdynių audeklo, taip pat ant prietaisų skydo gaubto, centrinė konsolės, stovėjimo stabdžio rankenos, pavarų perjungimo svirties pagrindo ir galvutės, vairo ir durų rankenų.

Jei jums ramybės neduoda klausimas, ar TA patobulinimai duoda kokį nors efektą „Viper“, „Motor Trend“ bandymuose nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96 km/h) ši modifikacija įsibėgėjo per 3,3 sekundės, įveikdama „Corvette ZR1“, o ketvirčio mylios sprintą įveikė per 11,3 sekundės.

Lenktynininkas Randy Pobstas su šiuo modeliu „Laguna Seca“ lenktynių trasą įveikė per 1 min. 33.62 sekundės, pagerindamas savo paties su ZR1 pasiektą rekordą 0,08 sekundės. Jo rato įveikimo laikas su „Viper GTS“ buvo 1 min. 35.77 sekundės.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų