Nuo šiol Vilniaus oro uoste atsirado nauja – šeimyninio gyvenimo – kelionių kryptis. Pirmieji į ją leidosi Kasparas ir Sandra, amžiną meilę vienas kitam prisiekę Vilniaus oro uosto konferencijų centre.

Pora pasakoja vestuves norėję surengti išskirtinėje vietoje. Kadangi abu mėgsta keliauti, Vilniaus oro uostas pasirodė tinkamiausia vieta prisiekti amžiną meilę. Taip pat sutuoktiniai teigia ieškoję vietos, kurioje šventei įtakos neturėtų oro sąlygos.

„Norėjom netradicinės, išskirtinės vietos. Būtent tokią mums suteikė Vilniaus oro uostas. Norėjome, jog šis momentas būtų įsimintinas tiek mums, tiek mūsų svečiams.

Šventės neapkrovėme dekoracijomis. Vieta ir atsiveriantis vaizdas į lėktuvų peroną buvo geriausias šventės dekoras. Taip pat ieškojome didesnės erdvės, kuri nepriklauso nuo oro sąlygų“, – savo sprendimą komentuoja pora.

Braukė ir džiaugsmo, ir juoko ašaras

Šventę įsimylėjėliai organizavo patys, todėl, jų teigimu, prireikė nemažai pastangų. Tačiau jie džiaugiasi, kad viskas pavyko taip, kaip planuota.

„Kadangi šventę organizavome patys, pastangų įdėjome nemažai. Tačiau su tokiais partneriais kaip Beatričė Paškevičiūtė (LTOU pardavimo vadovė – aut. past.) viskas pavyko sklandžiai ir be didesnių rūpesčių. Beatričė pati siūlė idėjas ir maksimaliai stengėsi išpildyti viską iki smulkmenų: nuo svečių automobilių parkavimo iki ekskursijos po oro uostą.

Vienas iš svarbiausių ceremonijos elementų mums buvo gera nuotaika. Tiek mes, tiek šventės svečiai braukė džiaugsmo bei juoko ašaras. Jaučiame, kad viskas praėjo puikiai, taip, kaip ir planavome“, – neslepia džiaugsmo Kasparas ir Sandra.

Paklausti, kaip į tokią netradicinę idėją reagavo jų šeimos, įsimylėjėliai šypsosi – toks sprendimas artimuosius maloniai nustebino.

„Svečių savo vietos pasirinkimu nešokiravome, priešingai – maloniai nustebinome. Buvo klausimų, ar teks atlikti oro uosto patikrą – to daryti patenkant į konferencijų salę nereikia. Buvo ir nerimavusių, ar po ceremonijos neišskrisime palikę svečius vienus“, – juokauja jie.

Meilės medų kopinėjo Lietuvoje

Tačiau po ceremonijos, pora niekur neišskrido. Kartu su svečiais, jie pratęsė šventę kitoje vietoje. Pasak jų, oro uostas taip pat būtų buvusi tinkama vieta vakarinei šventės daliai, tačiau dėl vestuvių datos perkėlimo, planai susiklostė kiek kitaip.

Kasparas ir Sandra neslepia turėję vilties po ceremonijos išskristi į medaus mėnesio kelionę. Tačiau dėl koronaviruso pandemijos planus teko pakeisti.

„Planuojant šventę, turėjome vilties per medaus mėnesį pakeliauti kiek toliau, tačiau planus teko keisti ir išvykome į kelionę aplink Lietuvą“, – dalijasi pora.

Nauja vestuvių tendencija

Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas teigia, kad šios poros šventė davė puikų startą vestuvių organizavimui Vilniaus oro uoste.

„Jie buvo pirmoji pora, kuri žiedus sumainė šioje vietoje. Vis dėlto, šiuo metu jau turime nemažai kitų užklausų tiek šiems, tiek kitiems metams. Turbūt galima sakyti, kad ateityje tokių vestuvių tendencija tik stiprės ir aviacijos romantika žavės vis daugiau porų.

Užsienyje tokios vestuvės nėra retenybė. Reikia suprasti, kad aviacijos sektoriuje visame pasaulyje dirba ir juo žavisi dešimtys milijonų žmonių, todėl surengti tokį renginį norinčių yra tikrai daug, tačiau ne visur yra tokios pritaikytos vietos, kokią turime čia, Vilniaus oro uoste“, – pasakoja T. Vasiliauskas.

Kaina priklauso nuo poreikių

T. Vasiliausko teigimu, organizuoti Kasparo ir Sandros vestuves nebuvo sudėtinga:

„Patys jaunavedžiai turėjo labai aiškią renginio viziją, kuriai mūsų kolegos pasiūlė dar keletą papildomų idėjų. Viso to rezultatas – tikrai įspūdingas ir originalus renginys, kuris įsimins visam gyvenimui“.

Naujienų portalui tv3.lt jis atskleidė, kad nuomos kaina vestuvėms oro uoste gali siekti daugiau kaip 500 eurų. Tačiau ji priklauso nuo konkrečių techninių poreikių.

„Kiekvienas renginys šioje vietoje yra išskirtinis ir pasakyti konkrečią kainą jos nuomai galima tik išsiaiškinus konkrečius techninius poreikius.

Bet kokio renginio metu mūsų kolegos yra pasiruošę padaryti viską, kad ši vieta paliktų tik teigiamus įspūdžius. Dedame daug pastangų, kad ši vieta atspindėtų naują kokybės kartelę renginių rinkoje“, – sako T. Vasiliauskas.

Paklausi vieta renginiams

T. Vasiliausko teigimu, oro uostas yra išskirtinė vieta organizuoti renginius, o pro konferencijų centro langą matomas vaizdas – vertas milijono.

„Vilniaus oro uostas, kaip vieta renginiams, buvo ir yra labai paklausi rinkoje. Ypač tarp tų žmonių ar įmonių, kurios nori originalaus sprendimo ir išskirtinės aplinkos, kokios nerasi niekur kitur mieste.

Šių metų pirmoje pusėje oro uoste pradėjo veikti ir VIP terminalas su konferencijų centru, kurio antrame aukšte yra puiki erdvė vykti konferencijoms, mokymams, uždariems įmonių renginiams ar net vestuvėms ar fotosesijoms. Ir visa tai vyksta visai šalia lėktuvų, kurie matomi pro itin didelį panoraminį langą, nukreiptą į oro uosto perono pusę“, – pasakoja T. Vasiliauskas.