REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2006 metais pagal Specialiąją Kaliningrado tranzito programą penkiuose linijos Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai objektuose - Vilniaus, Lentvario, Kauno, Kybartų ir Palemono geležinkelio stotyse bei ant Vokės upės tilto buvo įdiegtos vaizdo stebėjimo sistemos. Šių sistemų įdiegimas leidžia operatyviau fiksuoti tranzito tvarkos pažeidimus, pareigūnų darbas tapo efektyvesnis.

2006 metais pagal Specialiąją Kaliningrado tranzito programą penkiuose linijos Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai objektuose - Vilniaus, Lentvario, Kauno, Kybartų ir Palemono geležinkelio stotyse bei ant Vokės upės tilto buvo įdiegtos vaizdo stebėjimo sistemos. Šių sistemų įdiegimas leidžia operatyviau fiksuoti tranzito tvarkos pažeidimus, pareigūnų darbas tapo efektyvesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2012 metų vasarą baigta įdiegti daugiau panašaus tipo stebėjimo sistemų. Pastarosios buvo sumontuotos Panerių bei Kazlų Rūdos geležinkelio stotyse, ant geležinkelio tilto per Šešupės upę ir trijų geležinkelio tiltų komplekso per Jiesios upę. Šios sistemos buvo įdiegtos įgyvendinant Išorės sienų fondo 2010 metų metinės programos projektą „Įdiegti vaizdo stebėjimo sistemą tranzitinės linijos Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai ruože Kaunas-Kybartai“.

REKLAMA

Naujieji objektai buvo integruoti į esamą geležinkelio tranzito ruožo vaizdo stebėjimo ir apsaugos sistemą. Informaciją iš ruožų operatyviai gauna Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pareigūnai bei policijos komisariatų mobiliosios grupės, kurios atitinkamai reaguoja į fiksuojamus pažeidimus. Be to, šios sistemos prisideda ir prie saugumo problemų – geležinkelių eismo įvykių, ant geležinkelių bėgių atsiradusių daiktų, neleistinose vietose vaikščiojančių žmonių – sprendimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Kadangi projekto veiklas reikėjo įgyvendinti per trumpą laiką, šio projekto įgyvendinimas tapo iššūkiu AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir UAB „Euroelektronika“ specialistams. Tačiau dabar, sėkmingai įgyvendinus projektą, minėtus tranzitinės linijos objektus galima stebėti realiu laiku ištisą parą. Efektyviau galima organizuoti pareigūnų darbą, operatyviau reaguoti į pažeidimus“, - teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Investicijų departamento Investicinių projektų valdymo skyriaus Automatikos, ryšių ir elektros tiekimo projektų sektoriaus projekto vadovas Kęstutis Andriūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak K. Andriūno, vaizdo stebėjimo sistemos yra vienas efektyviausių būdų laiku nustatyti supaprastinto tranzito taisyklių geležinkeliu pažeidėjus. Vaizdo stebėjimo kameromis galima stebėti tranzitinio keleivinio traukinio judėjimą per visą stebimą teritoriją iš abiejų pusių, nustatyti stebimoje teritorijoje esančių objektų priklausomybę pagal rūšinius požymius (žmogus, gyvūnas ir t. t.).

Įgyvendinus projektą „Įdiegti vaizdo stebėjimo sistemą tranzitinės linijos Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai ruože Kaunas-Kybartai“ buvo ne tik sumontuotos vaizdo stebėjimo sistemos, tačiau Kazlų Rūdos stotyje papildomai pastatyta tvora, ant jos sumontuota perimetro kontrolės sistema. Tai taip pat padeda užkirsti kelią tranzito tvarkos pažeidimams.

REKLAMA

Projekto įgyvendinimui buvo skirta daugiau kaip 2 milijonai litų Europos Sąjungos paramos. Paramos gavėjas – AB „Lietuvos geležinkeliai“. Šis projektas įgyvendintas pagal Išorės sienų fondo prioriteto „Parama tolesniam laipsniškam bendros integruotos sienų valdymo, susijusio su asmenų patikrinimais ir išorės sienų priežiūra, sistemos diegimui“ veiksmą „Įdiegti vaizdo stebėjimo sistemą“.

Daugiau informacijos apie Išorės sienų fondą - http://www.vrm.lt/

 

  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų