• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiosios Dakaro dienos greičio ruožas Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio tandemui buvo sėkmingas. Lietuvai atstovaujantys lenktynininkai antradienį finišą pasiekė 28-oje pozicijoje tarp 110 finišavusiųjų. Už lietuvio ir baltarusio nugaros šį kartą liko net 11-a kartų Dakarą laimėjęs prancūzas Stephane‘as Peterhanselis. Lietuvis lenktynininkas, grįžęs į bivuaką, džiaugėsi sėkminga diena.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmąsias dvi Dakaro lenktynių dienas kovojusiems su nuo karščio užverdančiu benzinu, trečiasis greičio ruožas „General Financing – Autopaslauga“ ekipažui buvo sėkmingas. Jie finišą pasiekė per 3 valandas 25 minutes ir 48 sekundes, nuo šiame ruože nugalėjusio Nani Roma atsilikdami 26 min. ir 56 sek, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA

„Turėjome dieną tokią, kokia ir turėtų būti. Praėjo sklandžiai, neturėjome jokių netikėtumų, palaikėme neblogą tempą. Lenkėme labai daug automobilių. Čia turbūt mano karma tokia: lenkimai, lenkimai, lenkimai. Aišku, tai yra pavojinga. Keletas lenktynininkų piktybiškai nenorėjo praleisti, nors pagal taisykles jie, gavę signalą, privalo tai daryti. Diena, Andrejaus darbu esu laimingas ir manau, kad jei visos kitos dienos būtų tokios kaip ši, tada jau būtų galima tikėtis tam tikro rezultato“, – sakė Benediktas Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, trečioji varžybų diena sunkiausia buvo „OSCar O3“ bolidui.

„Šiandien buvome pakilę apie 3 kilometrus ir 200 metrus aukščio virš Jūros lygio. Labai dirbo stabdžiai, nes leidžiantis nuo kalnų, natūralu, reikėjo daug stabdyti ir buvo labai akmenuota. Stipriai kentėjo automobilio pakaba“, – pasakojo apie dieną lietuvis. Po sėkmingo finišo Andrejus Rudnickis prisiminė žiūrovus, stovinčius bei palaikančius lenktynių dalyvius Dakaro trasose. „Labiausiai Dakare mane džiugina tai, kad jis yra. Kažko panašaus mūsų civilizuotame pasaulyje nėra. Šiandien trasa buvo įdomi, su daug vandens. Žiūrovai stovėjo net pačiuose upeliuose. Nežinau, kaip jiems ten pavyksta prasibrauti. Jie stovi ir mojuoja mums“, – šypsojosi baltarusis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„General Financing – Autopaslauga“ ekipažo technikų komanda taip pat džiaugėsi, kad šį vakarą galės ilgiau pamiegoti – net 4 valandas.

„Benediktas iš greičio ruožo grįžo anksti, nesusidūrė su vakar dienos problemomis. Buvome padarę keletą pakeitimų sistemoje, kad daugiau taip neįvyktų. Visko nespėjome padaryti dėl laiko stokos, tai šiandien planuojame papildomai padidinti aušinimą. Žadama, kad ketvirtoji Dakaro diena bus pati karščiausia iš visų lenktynių dienų. Taip pat planuojame tvarkyti automobilio pakabą, nes paskutiniai du greičio ruožai buvo labai grubūs jai. Trasoje – daug akmenų dėl to kenčia transmisijos dalys. Tiek vakar, tiek šiandien keitėme daug gumų, matosi įlenkimai pakaboje, bet tai elementari buitis. Rimtų pažeidimų nėra“, - apie laukiančius darbus pasakojo lietuvis „General Financing – Autopaslauga“ komandos technikas Domas Zinkevičius.

REKLAMA

Nors organizatoriai planavo 40 kilometrų sutrumpinti šios dienos greičio ruožą, galiausiai nusprendė nieko nekeisti. Todėl lenktynininkams teko įveikti visą šios dienos greičio ruožą. Maratono dalyviai važiavo Andų papėde, vietomis kylančia daugiau nei 3 kilometrus virš jūros lygio.

REKLAMA

Kitam lietuvių ekipažui – Antanui Juknevičiui ir Vytautui Obolevičiui trečioji Dakaro diena taip pat buvo sėkminga. Šie finišo liniją kirto 58-oje vietoje.

Benediktui Vanagui – tai antrasis Dakaras, tačiau pirmasis – važiuojant kartu su Andrejumi Rudnickiu. Šiandien jų bei visų kitų dalyvių lauks ketvirtoji Dakaro diena, kuri, pasak B. Vanago, bus kiek neįprasta. Mat teks važiuoti du greičio ruožus, kurių bendras kilometražas – 501 kilometras. Pirmieji automobiliai startuos 12:20 val., Benediktui Vanagui ir Andrejui Rudnickiui startas bus duotas valandą vėliau, t.y. 13:13 val., o Antanui Juknevičiui ir Vytautui Obolevičiui – 13:36 val. Lietuvos laiku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų