• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei pusė šalies gyventojų savo mobilųjį telefoną bei didesnių dvejonių pakeičia tuomet, kai šis pasensta arba paprasčiausiai atsibosta. Visiškai kitaip elgiamasi, kai kalba pakrypsta apie automobilius. Kaip viena iš pagrindinių nenoro keisti senstančio automobilio į naują priežasčių išskiriamas šio proceso nepatogumas bei keblumas. Tai galbūt iš dalies paaiškina, kodėl, „Regitros“ duomenimis, lietuviai važinėja vienomis seniausių transporto priemonių visoje Europos Sąjungoje.
Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ lapkričio mėnesį atliktos apklausos metu dalyvių teirautasi apie jų daiktų keitimo įpročius. Paaiškėjo, kad su savo senuoju mobiliuoju telefonu lietuviai atsisveikina pakankamai lengvai t.y., kai šis paprasčiausiai nusibosta (55,6 proc.). Keisti šį daiktą taip pat ryžtamasi sugedus turimam (34,3 proc.) arba atsiradus naujam norimam modeliui (11,1 proc.).
Visiškai kitokia situacija matoma automobilio keitimo srityje. Apklausa atskleidžia, kad retai (kas 6-9 metus) savo mašiną keičia net 39 proc. šalies vairuotojų. Dar 8,7 proc. iš jų tai daro labai retai (rečiau nei kartą per 10 metų).
Kaip sako „Mototoja“ „Toyota“ pardavimų vadovas Gediminas Jekenta, nors ši statistika ir nemaloni, ji nėra ir labai stebinanti. Anot jo, daugelį vairuotojų nuo seno automobilio keitimo atbaido pakankamai sudėtinga ir nemaloni jo pardavimo bei naujojo paieškos procedūra. Net 66,8 proc. respondentų ją atlikdami naudojasi įvairiais skelbimų portalais.
„Vairuotojų pasyvumą, keičiant savo senąją transporto priemonę, galima puikiai suprasti. Pakeisti automobilį yra nepalyginamai sunkiau, nei, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną. Skelbimų talpinimas, susitikimai su potencialiais pirkėjais ir dokumentų tvarkymas tikrai nėra smagus užsiėmimas, o be to, atima ir daugybę brangaus laiko. Dar vėliau visus šiuos žingsnius tenka pakartoti jau kaip pirkėjui“, – dėsto G. Jekenta.
Visgi apklausos duomenys atskleidė, kas savo vairuojamą automobilį žmonės dažniau keisti ryžtųsi, jeigu tiesiog gautų gerą pasiūlymą. Tokią poziciją išreiškė net 43,5 proc. respondentų. Maža to, didžioji jų dalis yra pasiryžę sumokėti už tai, kad visi senojo automobilio ir naujojo pirkimo formalumai būtų sutvarkyti už juos.
G. Jekenta taip pat atkreipia dėmesį ir į tai, kad lietuviai yra gana lojalūs savo vairuojamo automobilio prekės ženklui. Net 41,4 proc. apklaustųjų teigė, kad keisdami savo transporto priemonę rinktųsi naujesnį to paties gamintojo automobilį. Kito gamintojo automobilį rinktųsi perpus mažiau apklaustų vairuotojų.
„Atstovaudami „Toyota“ prekės ženklą mes šią tendenciją pastebime ir praktikoje. Todėl siekiant palengvinti vieno „Toyota“ automobilio keitimą į kitą, gamintojas siūlo specialią programą „Toyota Next“, kurią taikome ir Lietuvoje. Ji suteikia galimybę ne tik nekeičiant esamos lizingo įmokos sumos vairuoti naujesnį automobilį, bet ir padeda sutaupyti daug laiko“, – pasakoja „Toyota“ pardavimų vadovas.
Visame pasaulyje taikoma tarptautinė programa „Toyota Next“ suteikia galimybę savo automobilį kas 4 metus pakeisti į naujesnį modelį, išlaikant tas pačias finansines sąlygas. Vairuotojui dalyvaujant programoje, pati atstovybė pasirūpina visais transporto priemonės keitimo formalumais: parduoda seną automobilį, pasiūlo naują, sutvarko reikalingus dokumentus. Visas procesas gali būti sutvarkytas per 3-4 darbo dienas.
Šių metų sausio – lapkričio mėnesiais „Toyota“ pardavimai Lietuvoje pasiekė 3372 automobilius arba 32 proc. daugiau nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu. Iš jų beveik 30 proc. sudaro kasmet vis populiarėjantys hibridiniai „Toyota“ modeliai. Planuojama, kad per 2017 m. šalyje bus parduota daugiau nei 3500 naujų „Toyota“ automobilių.
Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ internetu atliktoje apklausoje dalyvavo beveik 400 respondentų. Jų amžius siekia nuo 18 iki 64 metų.

Daugiau nei pusė šalies gyventojų savo mobilųjį telefoną bei didesnių dvejonių pakeičia tuomet, kai šis pasensta arba paprasčiausiai atsibosta. Visiškai kitaip elgiamasi, kai kalba pakrypsta apie automobilius. Kaip viena iš pagrindinių nenoro keisti senstančio automobilio į naują priežasčių išskiriamas šio proceso nepatogumas bei keblumas. Tai galbūt iš dalies paaiškina, kodėl, „Regitros“ duomenimis, lietuviai važinėja vienomis seniausių transporto priemonių visoje Europos Sąjungoje.
Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ lapkričio mėnesį atliktos apklausos metu dalyvių teirautasi apie jų daiktų keitimo įpročius. Paaiškėjo, kad su savo senuoju mobiliuoju telefonu lietuviai atsisveikina pakankamai lengvai t.y., kai šis paprasčiausiai nusibosta (55,6 proc.). Keisti šį daiktą taip pat ryžtamasi sugedus turimam (34,3 proc.) arba atsiradus naujam norimam modeliui (11,1 proc.).
Visiškai kitokia situacija matoma automobilio keitimo srityje. Apklausa atskleidžia, kad retai (kas 6-9 metus) savo mašiną keičia net 39 proc. šalies vairuotojų. Dar 8,7 proc. iš jų tai daro labai retai (rečiau nei kartą per 10 metų).
Kaip sako „Mototoja“ „Toyota“ pardavimų vadovas Gediminas Jekenta, nors ši statistika ir nemaloni, ji nėra ir labai stebinanti. Anot jo, daugelį vairuotojų nuo seno automobilio keitimo atbaido pakankamai sudėtinga ir nemaloni jo pardavimo bei naujojo paieškos procedūra. Net 66,8 proc. respondentų ją atlikdami naudojasi įvairiais skelbimų portalais.
„Vairuotojų pasyvumą, keičiant savo senąją transporto priemonę, galima puikiai suprasti. Pakeisti automobilį yra nepalyginamai sunkiau, nei, pavyzdžiui, mobilųjį telefoną. Skelbimų talpinimas, susitikimai su potencialiais pirkėjais ir dokumentų tvarkymas tikrai nėra smagus užsiėmimas, o be to, atima ir daugybę brangaus laiko. Dar vėliau visus šiuos žingsnius tenka pakartoti jau kaip pirkėjui“, – dėsto G. Jekenta.
Visgi apklausos duomenys atskleidė, kas savo vairuojamą automobilį žmonės dažniau keisti ryžtųsi, jeigu tiesiog gautų gerą pasiūlymą. Tokią poziciją išreiškė net 43,5 proc. respondentų. Maža to, didžioji jų dalis yra pasiryžę sumokėti už tai, kad visi senojo automobilio ir naujojo pirkimo formalumai būtų sutvarkyti už juos.
G. Jekenta taip pat atkreipia dėmesį ir į tai, kad lietuviai yra gana lojalūs savo vairuojamo automobilio prekės ženklui. Net 41,4 proc. apklaustųjų teigė, kad keisdami savo transporto priemonę rinktųsi naujesnį to paties gamintojo automobilį. Kito gamintojo automobilį rinktųsi perpus mažiau apklaustų vairuotojų.
„Atstovaudami „Toyota“ prekės ženklą mes šią tendenciją pastebime ir praktikoje. Todėl siekiant palengvinti vieno „Toyota“ automobilio keitimą į kitą, gamintojas siūlo specialią programą „Toyota Next“, kurią taikome ir Lietuvoje. Ji suteikia galimybę ne tik nekeičiant esamos lizingo įmokos sumos vairuoti naujesnį automobilį, bet ir padeda sutaupyti daug laiko“, – pasakoja „Toyota“ pardavimų vadovas.
Visame pasaulyje taikoma tarptautinė programa „Toyota Next“ suteikia galimybę savo automobilį kas 4 metus pakeisti į naujesnį modelį, išlaikant tas pačias finansines sąlygas. Vairuotojui dalyvaujant programoje, pati atstovybė pasirūpina visais transporto priemonės keitimo formalumais: parduoda seną automobilį, pasiūlo naują, sutvarko reikalingus dokumentus. Visas procesas gali būti sutvarkytas per 3-4 darbo dienas.
Šių metų sausio – lapkričio mėnesiais „Toyota“ pardavimai Lietuvoje pasiekė 3372 automobilius arba 32 proc. daugiau nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu. Iš jų beveik 30 proc. sudaro kasmet vis populiarėjantys hibridiniai „Toyota“ modeliai. Planuojama, kad per 2017 m. šalyje bus parduota daugiau nei 3500 naujų „Toyota“ automobilių.
Oficialaus „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ internetu atliktoje apklausoje dalyvavo beveik 400 respondentų. Jų amžius siekia nuo 18 iki 64 metų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų