REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Prodrive“ pilotai – prancūzas
Sebastienas Loebas ir argentinietis Orlando Terranova – aštuntajame Dakaro ralio greičio ruože sugebėjo pamesti atsarginius ratus. Viena vertus, tai apsunkina padėtį prakirtus padangą, kita vertus – palengvina bolidą ir taip gali suteikti nesąžiningą pranašumą prieš varžovus.

Beveik neabejota, kad S.Loebui ir O.Terranovai už taisyklių pažeidimą bus skirtos rimtos baudos, bet teisėjai buvo gailestingi. Abu pilotai negavo nė vienos baudos minutės ir atsipirko tik 10 tūkst. eurų bauda. Negana to, 5 tūkst. eurų iš šios baudos bus sumokėti tik tuo atveju, jei toks pažeidimas pasikartos dar kartą.
Toks teisėjų sprendimas nesužavėjo Deniso Krotovo šturmano Konstantino Žilcovo: „Ne visai aišku, kodėl buvo priimtas toks sprendimas. Juk jei pameti atsarginę padangą, nesvarbu tyčia, ar netyčia, turi gauti baudą pagal nuostatus. Kai kurie sunkiau besiverčiantys pilotai „krapštė“ paskutinius pinigus, kad atvyktų į Dakarą ir dar gauna 200-300 eurų baudas kiekvieną dieną, o čia už rimtą nusižengimą skirta kažkokia lygtinė bauda. Šių metų lenktynėse yra daug keistų ir ne visai paaiškinamų sprendimų, apie kuriuos kas nors kada nors viską papasakos. Apmaudu, kad Dakaras praranda savo veidą. Jei anksčiau taisyklės gal ir buvo kiek per griežtos, bet jos bent jau vienodai galiojo visiems, o dabar... Pažiūrėsime, kokių siurprizų dar bus per likusias dienas, nes iki finišo dar yra laiko“.
Tuo tarpu kitas rusas Antonas Šibalovas, važiuojantis „
Kamaz“ sunkvežimiu, žada kreiptis į Dakaro teisėjus dėl vieno iš varžovų elgesio.
„Vis signalizavome vienam automobiliui, kad mus praleistų į priekį, bet jis to nepadarė, o tada dar iš pirmo karto neužvažiavo į aukštą kopą ir toliau mus gaišino. Tokie varžovai rodo nepagarbą kitiems ir ignoruoja bet kokius signalus. Organizatoriams reikėtų imtis veiksmų ir sugriežtinti baudas už tokį elgesį, nes tai kelia riziką dalyvių saugumui“, - „Autosport“ sakė A.Šibalovas.

„Prodrive“ pilotai – prancūzas
Sebastienas Loebas ir argentinietis Orlando Terranova – aštuntajame Dakaro ralio greičio ruože sugebėjo pamesti atsarginius ratus. Viena vertus, tai apsunkina padėtį prakirtus padangą, kita vertus – palengvina bolidą ir taip gali suteikti nesąžiningą pranašumą prieš varžovus.

Beveik neabejota, kad S.Loebui ir O.Terranovai už taisyklių pažeidimą bus skirtos rimtos baudos, bet teisėjai buvo gailestingi. Abu pilotai negavo nė vienos baudos minutės ir atsipirko tik 10 tūkst. eurų bauda. Negana to, 5 tūkst. eurų iš šios baudos bus sumokėti tik tuo atveju, jei toks pažeidimas pasikartos dar kartą.
Toks teisėjų sprendimas nesužavėjo Deniso Krotovo šturmano Konstantino Žilcovo: „Ne visai aišku, kodėl buvo priimtas toks sprendimas. Juk jei pameti atsarginę padangą, nesvarbu tyčia, ar netyčia, turi gauti baudą pagal nuostatus. Kai kurie sunkiau besiverčiantys pilotai „krapštė“ paskutinius pinigus, kad atvyktų į Dakarą ir dar gauna 200-300 eurų baudas kiekvieną dieną, o čia už rimtą nusižengimą skirta kažkokia lygtinė bauda. Šių metų lenktynėse yra daug keistų ir ne visai paaiškinamų sprendimų, apie kuriuos kas nors kada nors viską papasakos. Apmaudu, kad Dakaras praranda savo veidą. Jei anksčiau taisyklės gal ir buvo kiek per griežtos, bet jos bent jau vienodai galiojo visiems, o dabar... Pažiūrėsime, kokių siurprizų dar bus per likusias dienas, nes iki finišo dar yra laiko“.
Tuo tarpu kitas rusas Antonas Šibalovas, važiuojantis „
Kamaz“ sunkvežimiu, žada kreiptis į Dakaro teisėjus dėl vieno iš varžovų elgesio.
„Vis signalizavome vienam automobiliui, kad mus praleistų į priekį, bet jis to nepadarė, o tada dar iš pirmo karto neužvažiavo į aukštą kopą ir toliau mus gaišino. Tokie varžovai rodo nepagarbą kitiems ir ignoruoja bet kokius signalus. Organizatoriams reikėtų imtis veiksmų ir sugriežtinti baudas už tokį elgesį, nes tai kelia riziką dalyvių saugumui“, - „Autosport“ sakė A.Šibalovas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų