• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Balandžio 10 -14 dienomis Eseno mieste (Vokietija) lankytojus kvies didžiausia pasaulyje istorinių automobilių Techno Classica paroda. Tikimasi, jog per 5 dienas ją apžiūrės per 180000 lankytojų.

REKLAMA
REKLAMA

„Audi AG“ bendrovės techninio paveldo istorinių automobilių aptarnavimo padalinys „Audi“ Tradition įsikurs septintojoje salėje, užimančioje 700 kv. metrų plotą. Čia bus atspindėta dvi skirtingas epochas menanti V8 indeksu pažymėtų „Audi“ variklių istorija. Be to Tarptautinio „Audi“ klubo (ACI – „Audi Club International“) nariai čia demonstruos ir kitus, nemažiau įdomius privačiose kolekcijose saugomus „Audi“ paveldui priskiriamus istorinius automobilius.

REKLAMA

Lygiai prieš 80 metų Berlyno autosalone su šiuolaikiniu Audi koncernu siejama „Horch“ bendrovė pristatė „Horch 830“ modelį, kuriame pirmą kartą Audi istorijoje panaudotas 8 cilindrų variklis su „V” formos cilindrų išdėstymu. 1933 m. pademonstruotas pirmasis V8 variklis rėmėsi to meto bendrąja JAV inžinierių patirtimi ir „Horch“ bendrovės žiniomis.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu žinomos V8 variklių savybės ir privalumai tuomet turėjo tik antrinę reikšmę. Svarbiausias ypač prabangius, dažniausiai net vienetinius automobilius gaminusios „Horch“ bendrovės tikslas buvo pateikti rinkai pigesnį, ekonomiškesnį ir mažiau vietos užimantį variklį šiek tiek žemesnės klasės ir masiškesniems modeliams. Mat nuo 1927 metų bendrovė gamino tik ypač brangias superautomobilio požymių turinčias transporto priemones su vienaeiliais 8 cilindrų varikliais. Naujasis „Horch 830“ su 3 litrų darbinio tūrio V8 varikliu buvo tuoj pat pakrikštytas „Mažuoju Horch”. „Techno Classica“ parodos lankytojai galės išvysti ir labai retą 1933 m. gamybos „Horch 830 Sport Cabrio“ su Drezdene veikusios kėbulų ateljė „Gläser“ kėbulu. Šis automobilis pasiskolintas iš Cvikau mieste veikiančio „Horch“ bendrovės įkūrėjo Augusto Horcho muziejaus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi“ ekspozicijoje bus ir kitas „Horch“ automobilis – 1939 m. laidos sedanas „Horch 930 S“, kuris tapo unikaliu, nes jo masinė gamyba nutrūko dėl prasidėjusio Antrojo pasaulinio karo.

Prieš 25 metus dienos šviesą išvydo taip pat 8 cilindrų varikliu varomas „Audi V8“ – ypač prabangus aukščiausios klasės masinės gamybos limuzinas, sustiprinęs „Audi“ pozicijas šiame segmente ir netgi padiktavęs kai kuriuos tos klasės automobilių konstravimo standartus bei vystymosi gaires.

REKLAMA

1988 metais į gatves išriedėjo naujasis „Audi V8“. Tai buvo aukščiausios klasės limuzinas, skirtas važinėti su vairuotoju. Parodos lankytojai galės išvysti 3 modifikacijas: pirmosios laidos serijinį V8, pailginto kėbulo „Audi V8L“ ir „Audi 200 Avant“ modelio pagrindu sukonstruotą pakankamai retą didžiosios klasės klasės universalą „Audi V8 Avant“.

Automobilių sporto mėgėjai „Audi“ stende taip pat nenuobodžiaus. Čia eksponuojamos dvi skirtingų klasių autolenktynių legendos: „Audi V8 quattro“, su kuria Hansas Joachimas Stuckas laimėjo 1990 metų DTM lenktynių sezoną ir visų laikų sėkmingiausiu lenktyniniu „Audi“ automobiliu tituluojamas „Audi R8“, su kuriuo Alanas McNich‘as ir Rinaldo Kapelo 2000 metais laimėjo Amerikos Le Mano serijos („American Le Mans Series“ - ALMS) finalinį Adelaidės (Australija) etapą.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų