• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Reklama – vienas efektyviausių būdų sudominti potencialius klientus, kurie galvoja įsigyti naują išmanųjį telefoną, sportbačius ar automobilį. Įprastai, daugelis reklamų būna panašios, lyg ir kažkur matytos ir nesugebančios kažkuo nustebinti. Su didžiuliu malonumu norime pasakyti, jog ši variklio alyvos reklama – išimtis.
Variklio alyva nėra išmanus telefonas ar automobilis. Tai specifinė prekė, kurią žmonės perka pagal automobilio gamintojo rekomendacijas arba ekspertų išvadas. Tad jeigu būtumėte variklio alyvos gamintojas, kaip pabandytumėte sudominti naują vairuotojų kartą? Kaip turėtų atrodyti reklama, kuri leistų formuoti kompanijos įvaizdį?
Jungtinėse Amerikos Valstijose įsikūrusi „Pennzoil“ į pagalbą pasikvietė įspūdingiausius pasaulio automobilius, geriausius pasaulio vairuotojus ir videografus, kurie elementarią alyvos reklamą paverčia trumpu veiksmo filmu.
Už naujos „Pennzoil“ variklio alyvos reklamos kampanijos stovinti komanda nusprendė,  jog šį specifinį produktą reikėtų perteikti kitu kampu. Pačiame pirmame reklaminiame klipe matome mums nežinomą, kietą vairuotoją, kuris bet kuriuo metu, bet kurią akimirką gali pristatyti arba atgauti Jūsų automobilį. Štai taip prasideda „Pennzoil“ reklaminė kampanija, kurioje pirmu smuiku groja spiegiančios „Dodge Challenger SRT Hellcat“ padangos.

Reklama – vienas efektyviausių būdų sudominti potencialius klientus, kurie galvoja įsigyti naują išmanųjį telefoną, sportbačius ar automobilį. Įprastai, daugelis reklamų būna panašios, lyg ir kažkur matytos ir nesugebančios kažkuo nustebinti. Su didžiuliu malonumu norime pasakyti, jog ši variklio alyvos reklama – išimtis.
Variklio alyva nėra išmanus telefonas ar automobilis. Tai specifinė prekė, kurią žmonės perka pagal automobilio gamintojo rekomendacijas arba ekspertų išvadas. Tad jeigu būtumėte variklio alyvos gamintojas, kaip pabandytumėte sudominti naują vairuotojų kartą? Kaip turėtų atrodyti reklama, kuri leistų formuoti kompanijos įvaizdį?
Jungtinėse Amerikos Valstijose įsikūrusi „Pennzoil“ į pagalbą pasikvietė įspūdingiausius pasaulio automobilius, geriausius pasaulio vairuotojus ir videografus, kurie elementarią alyvos reklamą paverčia trumpu veiksmo filmu.
Už naujos „Pennzoil“ variklio alyvos reklamos kampanijos stovinti komanda nusprendė,  jog šį specifinį produktą reikėtų perteikti kitu kampu. Pačiame pirmame reklaminiame klipe matome mums nežinomą, kietą vairuotoją, kuris bet kuriuo metu, bet kurią akimirką gali pristatyti arba atgauti Jūsų automobilį. Štai taip prasideda „Pennzoil“ reklaminė kampanija, kurioje pirmu smuiku groja spiegiančios „Dodge Challenger SRT Hellcat“ padangos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Vėliau veiksmas persikelia į kitus pasaulio kampelius, kuriuose pagrindinį vaidmenį atlieka „Ferrari 488 GTB“, „BMW M6“, „Dodge Viper SRT“ ir „BMW M4 CS“.
Visus „filmus“ galite išvysti žemiau. Padarykite pertrauką, pasižiūrėkite ir pasakykite savo verdiktą!
Nuostabu, ar ne?

VIDEO









REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų