Elektroninėse pašto dėžutėse pasirodė  informacija, esą šiąnakt „Hansabank“ klientai gali patirti nepatogumų  atsiskaitydami banko kortelėmis ir naudodamiesi internetine bankininkyste. Laiške  rašoma, jog norint patirti kuo mažiau nepatogumų, reiktų suskubti prisijungti  dar šiandien iki 23 valandos vakaro ir nurodyti prisijungimo prie sąskaitos  duomenis.  Banko atstovai perspėja, jog  tai ne jų siųstas laiškas.   Sukčių išplatintame laiške rašoma, jog nepatogumų vartotojams gali kilti dėl  sistemos modernizavimo darbų.  Tačiau  bendrovės „Hansabankas“ atstovai perspėja, jog šie darbai jau sėkmingai atlikti  praėjusią naktį ir tikrai nebus kartojami šiąnakt. 
   Pasak banko komunikacijos skyriaus vedėjos  Žydronė Lukšytė, internetinės bankininkystės vartotojai jokių būdų neturėtų  niekur suvedinėti savo slaptų prisijungimo kodų. Anot jos, to prašyti neturi  teisės net pats bankas.
  Banko atstovės teigimu, pirmieji tokie sukčių  laiškai pasirodė dar prieš trejus metus ir kasmet kartojasi po du tris kartus. 
 „Sukčiai taikosi ne į internetines sistemas,  kurių beveik neįmanoma „nulaužti“, o siunčia laiškus atsitiktiniais adresais  tikėdamiesi, kad tarp tų gavėjų bus patiklių banko klientų“, - sakė Ž. Lukšytė.  Tiesa banko klientai, pasak jos, dar nei karto nenukentėjo.
 Radijo „Vox Maris“ žinių tarnyba
   
                                        Šaltinis:
                                                                                    Vox Maris
                                                                                
  REKLAMA