REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Subaru Impreza“ yra tikrai puikus automobilis. Puikus jis net ir senoje vaikiškai-moteriškoje versijoje su silpnu 1,6 litro darbo tūrio varikliu. O ką jau kalbėti apie turbinines ar „Sti“ simboliais paženklintas versijas. Puikus jis ne dėl savo galios ar visų ratų pavaros – šio automobilio stiprybė slypi puikiai subalansuotame visų savybių derinyje. Tačiau visuomet atsiranda žmonių, kurie nori patobulinti beveik tobulus dalykus.

REKLAMA
REKLAMA

Naudodami opozicinius variklius „Subaru“ japonų inžinieriai sumažino savo automobilių svorio centrą, o kompaktiškas ir nelabai sunkus variklis leidžia puikiai paskirstyti svorį tarp ašių. Tačiau vienas ekstremalaus vairavimo mėgėjas visus šiuos „subaristinius“ privalumus nukirto kaip kirviu – panašu, vyrukas buvo užkietėjęs „BMW“ fanas. Siūlome jums pažiūrėti vaizdelį, kaip trasoje bandomuosius ratus suka „Subaru Impreza“ su... „BMW M5“ varikliu. Kaip jums kompaktiška „Impreza“ su 510 a.g. V10 „širdimi“. Tiesa, galia čia dar ne viskas. Patys automobilio kūrėjai dar niekaip nepabaigia važiuoklės derinimo. Darbo, panašu, jiems čia bus dar daug – automobilio svorio balansas pasikeitęs tragiškai, sukimo momentas perduodamas tik galinės ašies ratams, tad jį mokyti važiuoti teks dar ilgai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų