REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Uostamiesčio vairuotojai nebegali pakęsti kilometrinių automobilių spūsčių. Šios susidaro kasdien: tiek rytinio, tiek ir vakarinio piko metu. Iš spūsčių neišsivaduojama dėl užsitęsusių kelio remonto darbų, o situaciją dar paaštrina ir vilkikai. Šie nuo spalio pradžios išrieda iš keltų, atplaukiančių į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Uostamiesčio vairuotojai nebegali pakęsti kilometrinių automobilių spūsčių. Šios susidaro kasdien: tiek rytinio, tiek ir vakarinio piko metu. Iš spūsčių neišsivaduojama dėl užsitęsusių kelio remonto darbų, o situaciją dar paaštrina ir vilkikai. Šie nuo spalio pradžios išrieda iš keltų, atplaukiančių į Centrinį Klaipėdos terminalą.

REKLAMA

Naujajame, centriniame terminale nuo spalio aptarnaujami į Vokietiją bei Švediją plaukiantys keltai. Anksčiau šiomis kryptimis keleiviai išvykdavo ar atvykdavo į Tarptautinę jūrų perkėlą. Pastaroji įsikūrusi kur kas toliau nuo įvažiavimų į Klaipėdą. Tad dabar keleiviams gerokai sutrumpėjo kelias.

„Centrinis terminalas – naujas, modernus ir patogus, ypač keleiviams. Pagrindinė jų masė atvyksta Vilnius – Klaipėda magistrale, tad atvažiavus į uostamiestį, niekur sukti nereikia, įvažiuoji tiesiai į terminalą. Labai patogu ir krovinių vežėjams,“ - sakė „DFDS Seaways“ rinkodaros ir ryšių su Baltijos regiono šalimis vadovas Vaidas Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA

Reikalinga žiedinių sankryžų rekonstrukcija

Tačiau būtent vilkikai, atplaukę į centrinį Klaipėdos terminalą, padidina Klaipėdos gatvių apkrovą. Skaičiuojama, kad nuo spalio pradžios transporto srautai per parą padidėjo daugmaž 250 automobilių. Esą dėl to vairuotojai priversti stovėti spūstyse.

REKLAMA

„Nepatogu, kad ta magistralinė gatvė neatitinka šiuolaikinių reikalavimų. Žiedinės sankryžos nesusidoroja su srautu, tačiau čia miesto galvos skausmas ir jie su tuo dirba. Mano žiniomis, yra parengtas problematiškiausių sankryžų mieste rekonstrukcijos planas,“ - teigė V. Klumbys.

Savo ruožtu įmonė taip pat stengiasi pasirūpinti, kad autotransporto srautai tiek į terminalą, tiek iš jo neapkrautų eismo mieste.

„Mes užtikrinome tai, kad automobiliai, kurie atvažiuoja iš automagistralės Vilnius – Klaipėda, tiesiai važiuotų be užlaikymų į terminalą. Patikros procesas vyksta greitai, iš karto jie patenka į terminalo teritoriją be trukdžių,“ - sakė V. Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA

Koregavo keltų išvykimo laiką

Išvažiavimą iš terminalo esą reguliuoja šviesoforas. Tad vienu metu negali išvažiuoti didelis automobilių srautas.

Tuo tarpu uostamiesčio valdininkai reikalavo, kad būtų vėlinamas transporto išvažiavimo vakariniu metu laikas bei siekiama, kad į terminalą atvažiuojantis transportas pradėtų rinktis kiek įmanoma vėliau. Esą policijos vertinimu, didžiausios spūstys mieste susidaro vakare dėl sunkiojo transporto įsiliejimo į miesto gatves.

„Mes pavėlinome grafiką keltų, plaukiančių iš Klaipėdos į Vokietiją ir Švediją. Dabar į Švediją išplaukia 21 valandą, o į Vokietiją – 22 valandą,“ - sakė V. Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ir nors keltų linijų atstovai tikina, kad jau viena valanda pavėlintas sunkiojo transporto išleidimo į miestą laikas, uostamiesčio valdžia sako, jog kol kas įtakos problemos sprendimui tai neturi. Vairuotojai ir toliau laiką leidžia spūstyse.

V. Klumbio nuomone, situacija turėtų pagerėti, kai uostamiestyje baigsis kelio remonto darbai Tilžės gatvėje. Tuomet esą ir eismo srautais pasiskirstys geriau.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų