REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanija „Dove“ paviešino filmuotą medžiagą, kurioje užfiksuotos socialinio eksperimento „ChooseBeautiful“ (angl. „rinkis grožį“) akimirkos. Eksperimento metu moterys visame pasaulyje turėjo pasirinkti, kokią save mato – gražią ar vidutinišką.

Kompanija „Dove“ paviešino filmuotą medžiagą, kurioje užfiksuotos socialinio eksperimento „ChooseBeautiful“ (angl. „rinkis grožį“) akimirkos. Eksperimento metu moterys visame pasaulyje turėjo pasirinkti, kokią save mato – gražią ar vidutinišką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

San Paule, Delyje, Šanchajuje, Londone ir San Franciske moterims tiesiog reikėjo pasirinkti, pro kurias duris eiti į pastatą – tas, kurios skelbia „grožis“, ar tas, virš kurių užrašyta „vidutinybė“.

REKLAMA

„Kiekvieną dieną moterys padaro tūkstančius pasirinkimų, susijusių su jų karjera, šeima ir, nepamirškime, savimi. Pasirinkimas būti gražiai padeda kiekvieną dieną patikėti savimi iš naujo“, – teigia kompanijos atstovai.

Analizuojant eksperimento rezultatus paaiškėjo, kad 96 procentai apklaustų moterų apibūdindamos save nenaudotų žodžio „graži“.

Pažiūrėkite į viso pasaulio moteris, jų jausmus ir įsitikinimus ir susimąstykite, ar visada pastebite savo grožį ir juo džaugiatės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų