REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijai pradėjus karą prieš Ukrainą, o Vakarams į tai atsakius beprecedentėmis sankcijomis, Lietuvos susisiekimo sektorius tiesiog girgžda. Pasak susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, Klaipėdos jūrų uosto krova krenta apie 30 proc., o krovinių pervežimai „Lietuvos geležinkeliuose” sumažės apie 50 proc.

Rusijai pradėjus karą prieš Ukrainą, o Vakarams į tai atsakius beprecedentėmis sankcijomis, Lietuvos susisiekimo sektorius tiesiog girgžda. Pasak susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, Klaipėdos jūrų uosto krova krenta apie 30 proc., o krovinių pervežimai „Lietuvos geležinkeliuose” sumažės apie 50 proc.

REKLAMA

„Planuojame, kad uosto krovos kritimas gali būti apie 30 procentų, „Lietuvos geležinkelių“ krova jau dabar krenta apie 50 procentų. Tai yra skaičiai, kurių šis sektorius nematė nuo nepriklausomybės atkūrimo.

Kalbant apie uostą, natūralu kad žvelgiant į sankcijas Rusijai ir Baltarusijai krovos galimybės yra ribotos.

Tai ką girdite iš uosto vadovybės yra labai aiškus kvietimas atsisukti į jūrą. Jeigu pažiūrėtume į konteinerių krovą, su konteinerių krova skaičiai yra pozityvūs ir netgi kovo mėnesio uosto krovos duomenys gerokai geresni negu mes prognozavome.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie geležinkelius, atsakymas yra vienas: Vakarai, Vakarai, Vakarai ir dar kartą Vakarai. Išnaudoti intermodalinį terminalą ir jau tą vėžę, kurią mes turime“, - pristatant Vyriausybės ataskaitą sakė M. Skuodis.

REKLAMA

Anot ministro, padidinti krovinių pervežimo „Lietuvos geležinkeliais“ greitai nebus įmanoma, tačiau reikia išnaudoti visas galimybes Lietuvoje.

Jis pasakojo lankęsis Pakruojyje, dolomito karjeruose, kurių produkcija vežama keliais, taip teršiant aplinką ir gadinant kelius – esą geriau būtų šią produkciją vežti geležinkeliais. Kaip vieną iš galimybių padidinti krovos pervežimus geležinkeliais jis svarstė pagalbą Ukrainai.

M. Skuodis pripažino, kad Klaipėdos jūrų uoste darbuotojų galbūt ir nereikės atsisakyti, bet „Lietuvos geležinkelių“ atvejų sprendimai bus kitokie. Pasak jo, „Lietuvos geležinkeliai“ jau šią savaitę pradeda diskusijas su darbuotojų profesinėmis sąjungomis, o Vyriausybė tars žodį dėl infrastruktūros išlaikymo. 

Lietuva kišasi visus kur įsakys Baltieji rūmai... Todėl ant lietuviu mūsų valdžiai nusispjaut.. bet tai dar ne viskas, just palaukit kai baigsis karas Ukrainoje... Kiek čia bus ukrainiečiu kurie atvažiuos čia dirbti ir jiems bus pirmenybe įsidarbinti nes mes gi labai norim padėti visiems. Taigi nebus darbo vietų, kainos didžiules, algos ir pensijos mažos... Anksčiau ar vėliau ir lietuviai sukils pries parsidavusia valdžia...
Taip kartais pagalvoju o jei pas mus karas , ar nebutu taip kad Lietuvis lietuvi pirma saudytu o tik tada priesa .. nes prakeiktas padlyza lanzbergis kaip reikiant cia pasidarbavo
Land ar konserv politika
Land ar konserv politika
Suprantama Baltarusija/Rusija, o kam reikėjo eiti globaliu provokaciniu keliu prieš Kinija, kur smūgis lazeristamas, komponentų gamykloms ir investicijoms į Lietuvą
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų