REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantino metu prekių grąžinimas į žinomų drabužių prekių ženklų parduotuves apkarto ne vienam pirkėjui. Žmonės internete skundžiasi negalintys parduotuvei grąžinti netikusių prekių – iškviesti kurjeriai neatvyksta, klientų aptarnavimo telefono linija išjungta, o elektroniniai laiškai – ignoruojami.

Karantino metu prekių grąžinimas į žinomų drabužių prekių ženklų parduotuves apkarto ne vienam pirkėjui. Žmonės internete skundžiasi negalintys parduotuvei grąžinti netikusių prekių – iškviesti kurjeriai neatvyksta, klientų aptarnavimo telefono linija išjungta, o elektroniniai laiškai – ignoruojami.

REKLAMA

„Reserved“, „Mohito“, „House“, „Cropp“ ir „Sinsay“ pirkėjai ir pikti, ir sunerimę – kaip už norimas grąžinti prekes atgauti pinigus, kai su parduotuvėmis nėra galimybės susisiekti? Ar parduotuves valdanti  įmonė „LPP Lithuania“ bankrutuoja?

Pati bendrovė turi vienintelį atsakymą – teigia nespėjantys susitvarkyti su išaugusiu pirkėjų srautu internete.

Nežino, kas vyksta

Su tv3.lt portalu susisiekė vienoje iš „LPP Lithuania“ įmonės internetinių parduotuvių apsipirkusi mergina. Skaitytojos teigimu, prekių pirkimas galimas, bet, norint jas grąžinti, prasideda įvairūs trukdžiai.

REKLAMA
REKLAMA

„Manau, būtų visiems įdomu sužinoti, kas vyksta su įmone „LPP Lithuania“. Pastarosiomis dienomis nėra galimybės susisiekti su jokia įmonės valdoma parduotuve per klientų aptarnavimui skirtas platformas: į skambučius neatsakoma, elektroninius laiškus taip pat, rašant per socialinius tinklus – taip pat nieko.

REKLAMA

Ar tai daroma sąmoningai, ar tai rimta priežastis, neišsprendžiama ilgą laiką?

Kyla klausimas: ar įmonė bankrutuoja? Gal įmonėje vyksta sąmoningas darbuotojų streikas? Kaip grąžinti netinkamas prekes ir atgauti pinigus?“ – savo apsipirkimo internetu patirtimi vienoje iš įmonės valdomų parduotuvių dalijosi skaitytoja.

Nusiskundimų yra daugiau, bet atsako – jokio

Rekvizitai.lt skelbiamoje bendrovės „LPP Lithuania“ paskyroje panašių atsiliepimų – dar daugiau.

„Kaip matau, aš – viena iš daugelio, kuri niekaip negali grąžinti netikusios prekės. Vasario 1 dieną gavau prekę, man ji netiko. Tada supildžiau grąžinimą savo paskyroje – patvirtino, kad vasario 3 dieną atvyks kurjeris paimti. Be abejo, jis neatvyko. Su parduotuve susisiekti telefonu – misija neįmanoma“, – parduotuvės klientų aptarnavimu piktinosi pirkėja.

REKLAMA
REKLAMA

Nusiskundimų būta jau ir prieš mėnesį. Pirkėjų problemos – tos pačios – žmonės nori grąžinti netikusias prekes, tačiau prekių niekas neatvyksta paimti, o ir pirkėjams aktuali informacija – nesuteikiama.

„Pirkau paltą iš „Reserved“, gavau gruodžio 29 dieną, netiko dydis, užpildžiau grąžinimo formą, supakavau į tą pačią dėžę, pridėjau sąskaitą-faktūrą ir pasirinkau kurjerio atvykimo dieną. Deja, niekas neatvyko. Skambinau į klientų aptarnavimo liniją, deja, girdėjau tik foninę muziką – konsultantas neatsiliepė net po kelių bandymų. Po kelių dienų bandžiau darkart, tačiau išgirdau, kad jie nedirba“, – sausio pradžioje apsipirkimo patirtimi dalijosi pirkėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sunku suvaldyti srautus

„LPP Lithuania“ generalinės direktorės Irinos Gromovos teigimu, prekių grąžinimas, kaip ir jų pristatymas, pandemijos aplinkybėmis sukėlė daugiau sunkumų nei parduotuvė tikėjosi. Dar iki pandemijos augantis klientų interesas pirkti pirkinius fizinėse parduotuvėse prisidėjo prie labai didelio elektroninės prekybos augimo, todėl parduotuvės turi nuolat dirbti, kad pandemijos sukeltos problemos būtų išspręstos, sako I. Gromova.

„Apsipirkimo įpročių pokytis reiškia, kad internetinės prekybos poreikis viršijo mūsų lūkesčius ir galimybę greitai aptarnauti klientus. Ši situacija paskatino imtis rimtų veiksmų verslo skaitmenizavimo ir daugiakanalius pardavimus palaikančių sprendimų įgyvendinimo srityje.

REKLAMA

Tai yra didelės investicijos, kurios reikalauja laiko ir naujų technologinių, leisiančių mums padidinti internetinių paslaugų lankstumą, įgyvendinimo“, – paaiškina generalinė direktorė.

I. Gromova patikslina, kad kelias drabužių parduotuves valdanti įmonė pastaruoju metu stebi ženklų rodiklių padidėjimą elektroninėje prekyboje – stipriai išaugo vien klientų aptarnavimo skyriaus gaunamų užklausų skaičius. Taip pat stipriai padaugėjo internetu pateiktų užsakymų.

„Žinoma, dėl to gali laikinai vėluoti mūsų klientų įsigytų produktų pristatymai ir gali trūkti personalo – mes dėl to atsiprašome. Stengsimės, kad mūsų klientai galėtų mėgautis veiksmingu aptarnavimu mūsų internetinėse parduotuvėse“, – prideda I. Gromova.

REKLAMA

Direktorės teigimu, dėl įmonės bankroto jaudintis nereikėtų – įmonės veiklos tęstinumui kol kas pavojų nėra.

„Mūsų finansinė padėtis yra gera, nepaisant prarastos galimybės didžiąją praėjusių metų dalį vykdyti prekybą fizinėse parduotuvėse“, – papildo I. Gromova.

I. Gromova prideda, kad jei elektroninėje parduotuvėje grąžinimo užklausa buvo užpildyta nepasibaigus 30 d. grąžinimo terminui, prekes bus galima grąžinti fizinėse parduotuvėse per 30 d. po jų atidarymo.

Skundų sulaukė ir tarnybos

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) duomenimis, kol kas „LPP Lithuania“ yra sulaukusi 8 vartotojų skundų – 3 iš jų tarnyba gavo per 2020 metus, kitus 5 – per šių metų sausį. VVTAT teigimu, įmonė skundus tenkina geranoriškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nuo pernai metų iki šių metų vasario 4 dienos, 4 skundai buvo išspręsti taikiai, 1 prašymas buvo patenkintas – tarnyba įpareigojo įmonę grąžinti pirkėjui pinigus, o kiti 3 vis dar yra svarstomi“, – detalizuoja VVTAT viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Natalija Jarmulkovič.

N. Jarmulkovič teigimu, skundų kiekis kol kas kuklus, bet atstovė sako matant, kiek jų būta vien sausį, tikėtina, kad jų bus ir daugiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų