• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovės „Kaspersky Lab“ duomenimis, vadinamųjų brukalų – masiškai siunčiamos komercinės reklamos – dalis elektroninio pašto sraute 2012 m. spalį, palyginti su rugsėju, sumažėjo 4,5 proc. ir sudarė apie 68 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi spalį šis rodiklis tapo žemiausias nuo metų pradžios. Tačiau brukalų pavojus liko gana aukštas: laiškų su kenkėjiškais priedais dalis spalio mėn. sudarė 3,25 proc., o tai tik 0,15 proc. mažiau nei rugsėjį, sakoma bendrovės pranešime.

REKLAMA

Aktualiausios siunčiamų brukalų temos spalį – JAV prezidento rinkimai, taip pat rudens ir žiemos šventės. Taip pat Kalėdos ir Naujieji metai tapo daugybės reklaminių pranešimų priežastimi: vartotojams siūloma įsigyti saldumynų, suvenyrų, naujamečių ekskursijų, bilietų į pramoginius renginius ir daugybę kitų dalykų. Šios prekės buvo „reklamuojamos“ atsižvelgiant į vietinės rinkos ypatumus. Įvairiems produktams ir paslaugoms parduoti brukalų siuntėjai naudojosi ir JAV bei Europoje populiarios Helovino šventės proga.

REKLAMA
REKLAMA

JAV prezidento rinkimai tapo dar vienu masalu, kuriuo pavyko suvilioti interneto vartotojus. Šią temą eksploatuojančių pranešimų tikslas – įvilioti vartotojus į apgavikišką ar kenkėjišką tinklalapį arba priversti juos įrašyti savo elektroninio pašto adresą į specialią formą. Šiuo tikslu ėmėsi visokiausių gudrybių: pavyzdžiui, ikirinkiminės kampanijos įkarštyje brukalų siuntėjai siūlė vartotojams išreikšti savo nuomonę, kas taps JAV prezidentu, ir dovanų gauti kortelę „Visa“ su 250 JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Kaspersky Lab“ atstovų, kaip ir manė bendrovės ekspertai, atakų socialiniuose tinkluose, kuriomis siekiama gauti asmeninės informacijos, dalis spalio mėn. sumažėjo 10,23 proc., tad socialinė žiniasklaida iš pirmos reitingo eilutės, kurioje ji buvo visą vasarą, nusileido į ketvirtą. Tuo pat metu po tradicinės vasaros ramybės labiau pradėtos atakuoti finansinės ir mokėjimo organizacijos (+2,85 proc.) ir internetinės parduotuvės bei aukcionai (+5,42 proc.). Visų šių atakų tikslas – pasiekti asmeninius vartotojo duomenis, atveriančius prieigą prie jo mokėjimo sistemų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų