• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siaubingos traukinių katastrofos metu Kanadoje galėjo žūti 50 žmonių

Gaisro išlydytoje gyvenvietėje gelbėtojams sunku rasti žuvusiuosius

Kanadoje praeitą savaitgalį įvykusią traukinio katastrofą, kuri tikriausiai nusinešė iki 50 žmonių gyvybių, greičiausiai lėmė vieno inžinieriaus nesugebėjimas įjungti stabdžių JAV bendrovei priklausiusiame sąstate, kuriame nebuvo įgulos, trečiadienį pranešė pareigūnai.

Kanadoje praeitą savaitgalį įvykusią traukinio katastrofą, kuri tikriausiai nusinešė iki 50 žmonių gyvybių, greičiausiai lėmė vieno inžinieriaus nesugebėjimas įjungti stabdžių JAV bendrovei priklausiusiame sąstate, kuriame nebuvo įgulos, trečiadienį pranešė pareigūnai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20 žmonių žūtis jau patvirtinta, o dar 30 iki šiol nerasti, tačiau mažai tikėtina, kad jie bus rasti gyvi, kai nuo bėgių nulėkus naftą vežančiam traukiniui kilo didžiulis gaisras vieno Kvebeko miestelio centre, provincijos policijos inspektorius Michelis Forget sakė žurnalistams.

REKLAMA

Pasak jo, 30 žmonių yra dingę ir labiausiai tikėtina, kad jie žuvo per šią tragediją.

M. Forget pridūrė, kad pareigūnai susitiko su tų žmonių artimaisiais.

„Šią žinią pateikiu jums su dideliu liūdesiu“, – sakė jis.

Patvirtintų aukų skaičius padidėjo nuo 15 iki 20, o dešimt žmonių, anksčiau laikytų dingusiais, buvo surasti. Iki šiol atpažinta tik viena auka.

REKLAMA
REKLAMA

Naftos cisternų sąstatas nulėkė nuo bėgių viename geležinkelio posūkyje šeštadienį – po to, kai netikėtai pajudėjo iš vieno kaimyninio miestelio ir įsibėgėjo važiuodamas nuo kalvos šlaito. Išsiliejusi nafta sukėlė liepsnojantį pragarą, nusiaubusį dalį Lak Megantiko – apie 6 tūkst. gyventojų turinčio miestelio, esančio į rytus nuo Monrealio, netoli sienos su Jungtinėmis Valstijomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė, kuriai priklausė tas sąstatas, anksčiau paskelbė, kad vienas inžinierius nesugebėjo tinkamai įjungti traukinio stabdžių.

„Tinkami rankiniai stabdžiai nebuvo įjungti tame traukinyje, o už jų įjungimą buvo atsakingas tas inžinierius“, – geležinkelių bendrovės „Montreal, Maine & Atlantic Railway“ valdybos pirmininkas Edwardas Burkhardtas sakė atvykęs į nelaimės vietą.

Jis teigė žurnalistams, jog jeigu rankiniai stabdžiai būtų buvę įjungti, šis incidentas nebūtų įvykęs.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų