REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Dacia“ ir „Renault“ praėjusiais metais Lietuvoje ir Baltijos šalyse fiksavo sėkmingus rezultatus. Praėjusiais metais Baltijos šalyse 2 955 „Dacia“ markės automobiliai, tai leido šiam prekės ženklui užimti 3,7 proc. Baltijos šalių automobilių rinkos.

„Dacia“ ir „Renault“ praėjusiais metais Lietuvoje ir Baltijos šalyse fiksavo sėkmingus rezultatus. Praėjusiais metais Baltijos šalyse 2 955 „Dacia“ markės automobiliai, tai leido šiam prekės ženklui užimti 3,7 proc. Baltijos šalių automobilių rinkos.

REKLAMA

Baltijos šalyse „Dacia Sandero“ yra lyderis vadinamojo B segmento (mažų) bei labiausiai klientų pageidaujamas automobilis. 2023 m. užregistruoti 758 šio modelio automobiliai, iš kurių beveik 75 proc. buvo „Sandero Stepway“.

Itin populiarus praėjusiais metais buvo ir „Dacia Duster“. Šis modelis užėmė TOP3 vietą B+ visureigių segmente ir trečią vietą pagal pardavimą individualiems klientams. Šią sėkmę prekės ženklui leido pasiekti 1 556 užregistruoti „Duster“ modeliai.

Praėjusiais metais, palyginti su 2022 m., „Dacia Jogger“ pardavimas išaugo 86 proc. Dažniausiai rinktasi „Jogger“ su ECO-G varikliu (benzinas + dujos). Jo pardavimas siekė 397 automobilius. Beje, jau beveik 25 proc. viso „Dacia“ pardavimo sudaro automobiliai būtent su gamykloje sumontuotu suskystintųjų dujų varikliu.

REKLAMA
REKLAMA

„Renault“ Baltijos šalyse pardavė 4160 transporto priemonių. Tai leido gamintojui užimti šeštąją vietą (5,3 proc.) rinkoje.

„2023 metų rezultatai patvirtina, kad mūsų pasirinkta strategija pasiteisina. Elektrifikuotų „E-Tech“ transporto priemonių pardavimas auga. Kaip ir kiekvienais metais, džiaugiamės mūsų pristatomųjų modelių sėkme, o „Master“ yra neabejotinas savo segmento lyderis ne tik Baltijos, bet ir Europos rinkoje. Šiais metais laukiame daug naujovių, iš jų – elektrinis „Scenic“, „Rafale“, R5 ir „New Master“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

REKLAMA

Lyginant su 2022 metais, „Renault“ pernai pardavė 95 vnt. daugiau lengvųjų automobilių ir iš viso užėmė 3,2 proc. visos Baltijos šalių rinkos. Tarp lengvųjų automobilių pirkėjai dažniausiai rinktasi modelį „Clio“ – jų iš viso parduota 451 vnt. Bendrai Baltijos šalių B segmento automobilių rinkoje „Clio“ atsidūrė TOP4, Estijoje užėmė antrąją, o Lietuvoje – trečiąją vietą.

Sėkmingu pardavimo rodikliu gali pasigirti „Captur“ su 416 registruotų automobilių. Šis modelis 2023 m. Baltijos šalių rinkose baigė nedidelių miesto visureigių segmento septintuke (sudarė 4,3 proc. segmento).

REKLAMA
REKLAMA

Sėkmingus elektrifikuotų modelių pardavimo rezultatus „Renault“ demonstravo ir Baltijos šalyse. Pavyzdžiui, „Megane E-Tech electric“ Baltijos šalių rinkoje užėmė penktąją vietą kompaktiškų elektromobilių segmente.

O štai pastaruosius dvylika metų „Renault Master“ neginčijamai pirmauja mikroautobusų iki 3,5 t rinkoje. 2023 m. Baltijos šalyse užregistruoti 1267 automobiliai, o tai sudaro 38,7 proc. rinkos dalies. Savo ruožtu vidutinio dydžio komercinių automobilių (furgonų) segmente modelis „Trafic“ išlaiko pirmąją vietą jau dvyliktus metus iš eilės. Mikroautobusų segmente „Renault Trafic Passenger“ užima TOP2 vietą – Baltijos šalyse užregistruoti 529 automobiliai (tai sudaro 23 proc. segmento), o Lietuvoje jis yra pirmas savo segmente.

Nepaisant puikių rezultatų, „Renault“ neketina sustoti. Visai neseniai į rinką įžengė atnaujinti „Renault Arkana“, „Espace“ ir naujasis „Captur“ modeliai. Balandį / gegužę pasirodys elektrinis „Scenic“, toliau – naujieji „Master“ ir „Rafale“ modeliai. Taip pat bus pristatytas visiškai naujas C segmento krosoveris. Metų pabaigoje bus priimami „Renault“ R5 užsakymai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų