REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgos diskusijos ir vakarai, ėjimas nuo vienos idėjos prie kitos, konkurentų analizė – tai patyrė Karolis Ščerbauskas su bendraminčiais, kol atrado savo unikalią verslo idėją „Autodaktaras.lt“.

Ilgos diskusijos ir vakarai, ėjimas nuo vienos idėjos prie kitos, konkurentų analizė – tai patyrė Karolis Ščerbauskas su bendraminčiais, kol atrado savo unikalią verslo idėją „Autodaktaras.lt“.

REKLAMA

Daugiau nei prieš metus verslininkas su savo kolegomis pamatė didelį potencialą vystant registracijų sistemas, kai žmonės sujungiami su paslaugų ar prekių pardavėjais. Pastebėję, kad registruojantis internetu tam tikroms paslaugoms galima sutaupyti ir laiko, ir pinigų, o ir pasirinkimas gali būti įvairesnis, verslininkas su kolegomis nusprendė plėtoti šią idėją.

Ilgas kelias iki idėjos

K. Ščerbauskas pasakoja, kad pradėję su viena idėja po pusės metų diskusijų, analizių ir patarimų jie pamatė, jog didžiausią potencialą turi automobilių remonto rinka. Verslininkui gimusi idėja „Autodaktaras.lt“ yra internetinė sistema, jungianti automobilių servisus ir žmones, kuriems reikia jų paslaugų. Kaip sako pašnekovas, tai tiesiog šiuolaikinės technologijos kasdienėms problemoms spręsti. Su šia idėja verslininkas ir dar keturi jo kolegos dirba jau pusmetį.

„Kai žmogui sugenda automobilis, dažniausiai jis ieško, kas jį sutvarkys. Vilniuje yra daugiau nei 300 servisų. Kaip pasirinkti vieną iš jų? Galima rinktis pagal kokybę, pagal laiką, pagal kainą ir visa kita. Tačiau pačiam ieškoti viso to ilgai užtrunka. Užėję į „Autodaktaras.lt“ aprašykite savo automobilio problemą ar požymius, kurie jums neduoda ramybės, nurodykite laiką, rajoną, kuris tinka. Tai užtrunka apie dvi minutes. Ir tada į jūsų elektroninį paštą autoservisai pradės siųsti savo pasiūlymus. Vidutiniškai vienas klientas gauna apie penkis pasiūlymus, jeigu kas nors jam neaišku, gali pasitikslinti. Bet dažniausiai to nereikia, klientas tiesiog išsirenka geriausią pasiūlymą“, – teigia pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA

Verslininkai su šia idėja dirba jau apie pusmetį, tačiau tai buvo ilgas paruošiamasis laikotarpis. Viešai ši idėja pradėta įgyvendinti Vilniuje vos prieš porą mėnesių, rugsėjo 1 dieną.

REKLAMA

„Rezultatas jau po tuputėlį matosi, nors ir neseniai pradėjome. Per šešias savaites mūsų paslauga pasinaudojo per 100 žmonių, o užklausų yra gerokai daugiau, nes kai startavom, daugumai buvo labai įdomu, kaip tai veikia, tad net ir neturėdami problemų jie išbandė sistemą“, – teigia K. Ščerbauskas.

Ši paslauga, lengvinanti autoserviso paieškas, yra visiškai nemokama. Sistema jungia apie 50 skirtingų remonto vietų, kurios yra patikrintos ir patikimos. Kaip pasakoja pašnekovas, surinkti šį skaičių nebuvo taip lengva.

„Ar sunku buvo? Atėjus į autoservisą iš pradžių priima gan skeptiškai. Sako, kad siūlė čia tų sistemų, bet niekas neįvyko. Tačiau pradėjus kalbėti detaliai dažnai būna, kad pokalbio pabaigoje atsistoja, paspaudžia ranką ir sako – gera idėja, sveikinu, prisijungsim. Nors jungiame jau nemažai autoservisų, bet kur ir bet ko neimame į partnerius, bendradarbiauti siūlome tik patikimiems ir rekomenduotiems autoservisams“, – sako verslininkas K. Ščerbauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Ateities planai

Startavęs Vilniuje verslininkas planuoja veiklą toliau vystyti kituose miestuose ir net kitose šalyse.

„Šiuo metu turim apie 50 autoservisų. Įvertinę, kiek jie gali priimti klientų, ir mūsų plėtrą, planuojame po pusės metų sistemoje turėti 100 autoservisų. Taip pat svarstome plėstis į Kauną, o vėliau – ir į kitas valstybes. Turim didelių ambicijų, tiksliai nesam numatę, kur pirma žengsime užsienyje, tačiau svarstom apie didesnius Rygos, Talino arba Lenkijos miestus“, – pasakoja pašnekovas.

Mitų griovėjai

K. Ščerbauskas prisipažįsta, kad kuriant šį verslą teko griauti stereotipus ir mitus apie autoservisus bei jų komunikaciją.

„Prieš paleidžiant idėją didžiausia abejonė buvo dėl automobilių servisų komunikabilumo. Galvojom, kad jie nedirba su kompiuteriais daug ir dažnai, tad buvo kilusi dilema, ar jie atsakinės. Ir dabar matom, kad jie puikiai atsakinėja. Būna variantų, kad žmogus pateikia užklausą ir pirmą pasiūlymą gauna po dviejų minučių, antrą – po trijų ir po kelių valandų jau turi penkis pasiūlymus. Aš kasdien dirbdamas su elektroniniu paštu neatsakau taip greit, kaip jie. Tad mitas buvo sugriautas“, – teigia verslininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų