REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimas pradeda diskusijas, ar pavėžėjams taikyti tokią pat blaivumo normą, kaip ir taksi vairuotojams – juos siūloma laikyti neblaiviais, jei alkoholio koncentracija viršytų nulį promilių.  

Seimas pradeda diskusijas, ar pavėžėjams taikyti tokią pat blaivumo normą, kaip ir taksi vairuotojams – juos siūloma laikyti neblaiviais, jei alkoholio koncentracija viršytų nulį promilių.  

REKLAMA

Tokią Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisą, kuri sugriežtintų pavėžėjų veiklą, Seimui antradienį pristatęs konservatorius Jurgis Razma sako, kad jiems turi būti taikomos tokios pat  taisyklės, kaip ir taksi vairuotojams. 

„Neteisinga, kai keleivius vežantiems taksi vairuotojams reikalaujama nulis promilių, o pavėžėjams to nenumatyta. Jiems neblaivumas tik nuo 0,4 promilės“, – tikino J. Razma.

Konservatorius Edmundas Pupinis klausė, kaip atpažinti pavėžėjus, norint juos sustabdyti ir patikrinti blaivumą.  

REKLAMA
REKLAMA

„Taksi automobiliai pažymėti, o pavėžėjų – ne, kaip juos sustabdyti ir patikrinti?“ – teigė jis. 

 Dabar nulio promilių blaivumas taikomas pradedantiems vairuotojams, taksi ar sunkesnių nei 3,5 tonos, daugiau kaip 9 vietų transporto priemonių vairuotojams.  

REKLAMA

Lietuvos kelių policijos tarnyba BNS anksčiau pranešė, kad 2018–2020 metais išaiškinti 49, o šių metrų sausį-kovą – du neblaivūs taksi vairuotojai – jiems nustatytas iki 0,4 promilės girtumas. Pasak tarnybos, ji nekaupia informacijos apie pavėžėjus.

Gyventojų, užsiimančių keleivių vežimu, skaičius kasmet auga: 2018 metais jų buvo 13 tūkst., 2019 metais – 17,3 tūkst., o pernai – 18 tūkst. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų