Šis unikalus projektas buvo sukurtas 1984 metais. Tuomet talentingo dizainerio galvoje gimė idėja - ant „Saab 900“ modelio bazės sukurti talpų, prabangų, komfortišką automobilį, su kuriuo būtų galima leistis į keletos tūkstančių kilometrų kelionę.
Kaip ir minėjome anksčiau, naujo projekto donoru tapo visiškai standartinis, 1981 metų gamybos „Saab 900“. Nuėmęs kiekvieną detalę, atsukęs visus įmanomus varžtelius, Leifas Mellbergas prailgino „Saab 900“ ratų bazę net 60 centimetrų ir išvaizdų „Saab 900“ pavertė kelioniniu limuzinu.
Kadangi tai turėjo būti idealus kelioninis automobilis, „Saab 906 Turbo“ viduje buvo sumontuotas televizorius, garso sistema su 16 garsiakalbiu, šaldytuvas, šildomos sėdynės, automatinė greičio palaikymo kontrolė, radijo stotelė. Ne veltui porą metų šis „Saab“ buvo vadinamas pačiu prabangiausiu automobiliu Švedijoje.
Kaip bebūtų gaila, tačiau ambicingas Leifo Mellbergo projektas niekada nebuvo panaudotas ilgesnėje kelionėje. Automobilis dažniau buvo eksponuojamas įvairiose parodose, nei važinėdavo bendro naudojimo keliuose.
Kad ir kaip nenorėtume pakartoti - „kaip bebūtų gaila“, tačiau šie žodžiai čia tinka labiausiai. Dėl nežinomų priežasčių, automobilis prieš penkiolika metų atsidūrė Varbergo miesto sąvartyne.