REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Valstybės įmonės „Oro navigacija“ generalinis direktorius Algimantas Raščius sako, kad lėktuvo „An-2“ pakėlimo operacija turėtų baigtis iki penktadienio vakaro.

 Valstybės įmonės „Oro navigacija“ generalinis direktorius Algimantas Raščius sako, kad lėktuvo „An-2“ pakėlimo operacija turėtų baigtis iki penktadienio vakaro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis teigė, kad ketvirtadienio vakarą iš Klaipėdos prie nuskendusio lėktuvo išplaukę specialistai ankstų penktadienio rytą turėjo pasiekti operacijos vietą ir jau turėtų būti prasidėjęs lynų tvirtinimas, kuriais bus keliamas orlaivis. Anot jo, operacijos rajone nėra telefono ryšio, todėl sunku tiksliai pasakyti, kaip vykdomas planas.

REKLAMA

Grafikas yra gana intensyvus. Olandai žadėjo, kad per šešias valandas jie orlaivį trapuos ir bandys pakelti. Paskui apie tris valandas turėtų trukti orlaivio apžiūra ir, jeigu yra kūnai, kūnų iškėlimas. Taip kad visa operacija apie 17- 18 val. turėtų baigtis“, - LRT radijui penktadienio rytą sakė A.Raščius.

Į Baltijos jūrą gegužės viduryje nukritusio lėktuvo „An-2“ iš vandens ištraukti šiame etape neketinama. Lėktuvas lynais turėtų būti pakeliamas į 5-10 metrų gylį nuo vandens paviršiaus. Ten jį apžiūrės narai - planuojama, kad jie pateks į lėktuvo vidų, jų nufilmuos.

REKLAMA
REKLAMA

Apžiūrėjus lėktuvą, jis bus nuleistas į jūros dugną.

„Šitame etape lėktuvo iškelti ant platformos neturime galimybės, kadangi neturime tokios platformos, kuri galėtų tą lėktuvą pervežti į krantą. Planuojame lėktuvą nuleisti atgal į dugną ir jeigu tyrėjams užteks medžiagos avarijos priežasčiai nustatyti, tada bus vieni sprendimai“, - anksčiau šią savaitę žurnalistams sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Anot ministro, jei šiame etape nepavyktų surinkti pakankamai informacijos nelaimės priežasčiai nustatyti, neatmetama vėliau bandyti lėktuvą iškelti iš vandens.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lėktuvo pakėlimo darbus patikėta atlikti Nyderlandų įmonei „Mammoet“, sutartį su šia bendrove pasirašė „Oro navigacija“. Darbų kaina neatskleidžiama.

Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „An-2“ su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje. Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų