
„Renault“ dyzelinių variklių atsisakys palaipsniui, bet prieš tai vairuotojams pasiūlys alternatyvą – hibridinę pavarą turinčius ratuočius.
Nuo 2020 metų „Renault“ modelių gamoje bus keletas hibridinių automobilių: „Clio“, „Captur“ ir „Megane“ pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų jėgainių.
Prancūzijos gamintojos atstovai žada, jog hibridinę pavarą turintys modeliai naudodami tik elektros energiją galės nuvažiuoti maždaug 50 - 60 kilometrų. To turėtų pilnai užtekti tiems, kurie automobilį naudoja tik trumpoms kelionėms į darbą arba automobilį naudoja tik išskirtinėmis progomis.
„Renault“ nėra vienintelis gamintojas, kuris viešai pareiškė, jog tik dyzelinu varomos jėgainės artimiausioje ateityje bus pakankamai retas reiškinys. „Peugeot“, „Volvo“ ir dar daugelis kitų investuos į hibridinę pavarą turinčių jėgainių kūrimą.


