• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasauline „Talisman“ premjera Pekine „Renault“ giriasi įgyvendinę savo pažadą sukurti prabangų, tačiau kasdienišką modelį. Tokie automobiliai, anot gamintojo, Kinijoje tampa vis populiaresni.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis Kinijos rinkai skirtas „Renault“ flagmanas „Talisman“ pasižymi prieinama prabanga. Ji Kinijoje labai vertinama – kainos ir kokybės santykis bei prabanga kasdieniam naudojimui yra vieni svarbiausių pranašumų automobilių pirkėjams šioje šalyje. Jaunus kinų verslininkus, ieškančius automobilio tiek asmeninėms, tiek darbo reikmėms, turėtų sužavėti elegantiškas dizainas bei geriausias savo klasėje interjeras, skelbiama pranešime. „Talisman“, kurio bazinės versijos kaina sieks 318,8 tūkst. juanių (38 652 eurų), bus gaminamas „Renault Samsung Motors“ gamykloje Korėjoje, o į Kiniją bus pradėtas eksportuoti nuo 2012-ųjų birželio vidurio.

REKLAMA

„Renault Talisman“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Talisman“ (nuotr. Gamintojo)

Nuo 2009-ųjų „Renault“ pardavimai Kinijoje padidėjo keturis kartus – tai labiausiai lėmė net aštuonis apdovanojimus šalyje laimėjusio „Koleos“ sėkmė. 2011 m. „Renault“ pardavė 24,1 tūkst. transporto priemonių ir tai buvo net 60 proc. geresnis rezultatas nei 2010 metais. Kinijai tapus lydere pagal automobilių pardavimus, visureigis „Koleos“ sulaukė ypatingos sėkmės. Kompanijos parduodamų automobilių linija 2011-iais buvo praplėsta „Scénic“, „Laguna“, „Latitude“, „Fluence“ bei „Mégane CC“ modeliais.

REKLAMA
REKLAMA

„Renault Talisman“ (nuotr. SCANPIX)„Renault Talisman“ (nuotr. SCANPIX)

Nepaisant to, kad ilgą laiką Kinijos rinkoje „Renault“ buvo labai smulkus žaidėjas, dabar kompanija įgauna pagreitį ir planuoja per ateinančius keletą metų ypač išplėsti pardavimų tinklą bei pasiruošti ilgalaikei veiklai šalyje. „Talisman“ pasirodymas padės pagreitinti „Renault“ įsitvirtinimą Kinijoje – kompanijos automobilių salonų skaičius augs nuo 80 atstovybių 2011 m. iki 170-ies prekybos taškų 2014 m. Jei nori tapti svarbiais didžiausios pasaulio automobilių rinkos žaidėjais, užsienio gamintojai tiesiog privalo automobilius gaminti regione. „Drive the Change“ vidutinio laikotarpio plane (iki 2016 m.) numatyta, kad per keletą ateinančių metų „Renault“ turėtų palikti ryškų pėdsaką Kinijos pramonėje.

„Renault Talisman“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Talisman“ (nuotr. Gamintojo)

„Naujojo „Renault“ flagmano „Talisman“ pristatymas Kinijoje pabrėžia rimtus kompanijos planus šalyje bei tikėjimą reikšmingu augimu šioje rinkoje“, – sako „Renault“ generalinis direktorius Carlos Ghosn.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų