
Be to, trumpo testo prie „Škoda Fabia R5“ vairo metu, V. Švedas toje pat atkarpoje jau pirmuoju bandymu sugebėjo kiekviename kilometre sutaupyti beveik po dvi sekundes nuo rezultato, užfiksuoto važiuojant su „Mitsubishi EVO“.
V. Žala, komentuodamas šiuos dalykus tikino, kad prie gero priprantama labai greitai.
„Praėjusiais metais prieš „Rally Žemaitija“ mes turėjome šiek tiek daugiau testų, nei dabar turės Vytas, bet net neabejoju, kad nuvažiavęs 10-20 kilometrų jis automobilį perpras ir bus labai greitas. Skirtumas nuo to, su kuo jis startuodavo lig šiol, iš tiesų didžiulis – Vyto laukia daug malonių atradimų dėl sutrumpėjusio stabdymo kelio, pakabos darbo, akceleracijos ir kitų dalykų“, – prognozavo V. Žala.
Vaidas taip pat atkreipė dėmesį, kad tik varžybose lenktyniaujant su vienodo techninio lygio automobiliais įmanoma fiksuoti kaip vienas ar kitas sportininkas progresuoja. Treniruočių tipo važiavimai, kuomet paprastai eksperimentuojama su skirtingais važiuoklės ar transmisijos nustatymais, bet nejaučiama varžovų spaudimo, tikrojo ralio meistrų ekipažo tempo neatspindi.
Beje, pats V. Žala dar metų pradžioje deklaruotų tikslų, kad į klasikinio ralio varžybas važiuoja tiesiog rinkti „greitų kilometrų“ ir taip ruoštis būsimajam Dakarui, nepakeitė. Tai reiškia, kad „Rally Žemaitija“ bus vienas nedaugelio kartų, kai jo pasirodymą bus galima stebėti iš arti.

