REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
4
Radinys „Lidl“ pirktuose šprotuose šokiravo: negalėjo patikėti, ką mato (nuotr. Riebus Katinas)

Gautas skaitytojo skundas, kuriuo nusprendėme pasidalinti ir su mūsų skaitytojais.

4

Gautas skaitytojo skundas, kuriuo nusprendėme pasidalinti ir su mūsų skaitytojais.

REKLAMA

„Sveiki, „Lidl“ šprotų konservų „prieskonis“...

O jei rimtai, tai kažkoks metalo, gal dažų ar net stiklo šukė. Bet skonis neblogas... Tik žuvies tai mažuma...“ – dalinosi Riebiam Katinui laišką atsiuntusi skaitytojas.

Tad valgydami šio gamintojo konservus būkite atidūs tam, ką dedate į burną.

P. S. Turite kažkokių pastebėjimų dėl maisto produktų, kuriais norite pasidalinti? Siųskite juos mums, mes jais pasidalinsime su mūsų skaitytojais.

Skundų nesulaukė

Dėl nutikusios situacijos tv3.lt susisiekė su prekybos centru „Lidl“, kuriame ir buvome pirktas gaminys, kurio radinys nustebino Riebaus Katino skaitytoją.

„Apgailestaujame, jei pirkėjui teko įsigyti nekokybišką gaminį, visgi dėl minėto atvejo kol kas nesame sulaukę pirkėjo kreipimosi. Taip pat niekada anksčiau nesame sulaukę jokių kreipinių dėl šio produkto.

REKLAMA
REKLAMA

Tokiais atvejais, sulaukę informacijos iš klientų, visada informuojame tiekėją bei, bendradarbiaudami su klientu ir tiekėju, atliekame kiek įmanoma detalesnį atvejo ir svetimkūnio kilmės tyrimą, kuris leistų užtikrinti, kad tokie atvejai nepasikartotų.

REKLAMA

Siekiant atlikti pilnavertį tyrimą, reikalinga detali produkto atsekamumo informacija, taip pat ir pats svetimkūnis, kurį tiekėjas galėtų ištirti“, – komentuoja „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

Pasiteiravus, kaip turėtų elgtis pirkėjai susidūrę su panašia situacija, atstovė teigė:

„Tokiais atvejais visada skatiname pirkėjus kreiptis į klientų aptarnavimo liniją viena iš komunikacijos priemonių – skambučiais, el. laiškais, užpildant kontaktinę formą internetiniame puslapyje. Pirkėjai taip pat gali atvykti su nekokybišku produktu ar preke į parduotuvę bei apie tai informuoti parduotuvės personalą.“

Apžvalgos autorius: Riebus Katinas

Lidlas yra paskutinė vieta, kur sulauksi kokios nors pagalbos! Pas juos kone viskas padaryta ne pirkėjui, o jiems patiems susigalvojus, kad neva taip ir yra geriau. Pvz., kainoraščių skelbimas virš prekės – labai klaidina. Raudoni kainoraščiai (neva akcija) – naujoji kaina užrašyta dideliais skaičiais. Nueini į savitarnos kasą, bet nuskaičius ten rodo senąją kainą. Pasimeti, nes galbūt ne tą pasiėmei, kadangi visur viskas sukrauta be tvarkos ir dar taip, kad tik labiau suklaidintų – labai panašios prekės ar pakuotės kraunamos visiškai šalimais, kad tik neapsižiūrėjęs paimtum ne tą. Dėl šių priežasčių ir labai atsainaus darbuotojų elgesio, kurie tik retkarčiais pasirodo prekybos salėje, visą laiką kalbėdami per savo ausines, paprastai nieko nežino ir niekuo negali padėti, Lidle lankausi labai retai!
Manyciau, Lidl ne ta kontora, kuri bent kiek reaguoja i vartotoju skundus, zmones. matydami, kad beviltiska ten kreiptis, siuncia ten, kur reaguojama.
Gyvulių paso šūdinai lidl
Gyvulių paso šūdinai lidl
Seniai tariau visogero.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų